تولید وانت کارا در قزوین

بروزرسانی در: سه شنبه 19 بهمن 00 ساعت 01:57
تولید وانت کارا در قزوین

گروه بهمن طی پروژه ای که از شهریور سال جاری آغاز شده اقدام به جابجایی خط تولید وانت کارا به کارخانه این گروه در قزوین کرده است که امروز ۱۸بهمن ماه فاز نخست آن با تولید وانت تک کابین کارا آغاز شد و قرار است در اسفندماه فاز دوم که به ساخت بدنه و رنگ بدنه وانت مربوط است افتتاح شود و در فاز سوم روزانه ۷۰ دستگاه از این وانت در خط تولید بهمن دیزل در قزوین به تولید خواهد رسید.

بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در حاشیه این مراسم گفت: تمامی محصولاتی که پلتفرم ندارند و بر پایه شاسی مستقل ندارند در شرکت بهمن دیزل و خط تولید شهرک صنعتی البرز به تولید خواهند رسید که در فاز نخست خط تولید وانت کارا از کارخانه بهمن موتور به این کارخانه منتقل شده است و ظرفیت آن در بهمن موتور به سدان جدید رسپکت اختصاص خواهد یافت. بهمن دیزل در نظر دارد تا پایان سال جاری ۱۰۰۰ دستگاه وانت کارا را به تولید برساند و برنامه تولید این وانت در سال آینده ده هزار دستگاه اعلام شده است.

علیمرادلو در زمینه میزان اشتغال در بهمن دیزل گفت : هم اکنون حدود ۱۱۰۰ نفر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند و از ابتدای سال آینده حدود ۵۰۰ نیرو به بهمن دیزل افزوده خواهد شد. مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به تحقق برنامه های توسعه ای این گروه در سال جاری گفت : امروز به جایی رسیده ایم که گروه بهمن به عنوان قطب سوم خودروسازی در کشور شناخته می شود.

حسین خزری؛ مدیرعامل بهمن دیزل نیز در این مراسم، تحولات گسترده در این شرکت طی سال های ۹۵ تا ۱۴۰۰ به واسطه تغییر مالکیت را اینگونه تشریح کرد : مجموعه کارخانه های بهمن دیزل طی این سال ها از ۸ هکتار به ۳۳هکتار رسیده است و بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری اتفاق افتاده است و این شرکت ۱۵درصد سهام شناور در بورس دارد.

خزری همچنین ضمن اشاره به کسب رتبه نخست ارائه خدمات پس از فروش در کشور توسط بهمن دیزل افزود : هم اکنون ۵۰درصد سهم بازار کامیونت کشور در اختیار ما است و ۳هزار مینی بوس در حال تردد در کشور متعلق به بهمن دیزل است. وی همچنین از برنامه تولید ۳هزار دستگاه کامیون، کامیونت و خودروهای مشابه در بهمن دیزل در سال ۱۴۰۱ خبر داد. خزری همچنین مهمترین پروژه های آتی بهمن دیزل در کنار توسعه تولید وانت کارا، تولید انواع کاربری و انتقال شاسی ساز به صورت یک شرکت مستقل عنوان کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar