فیدلیتی و دیگنیتی هیبرید در راه بازار ایران

پنج شنبه 25 اسفند 01 ساعت 12:47
فیدلیتی و دیگنیتی هیبرید در راه بازار ایران

معاون مهندسی شرکت بهمن موتور با اشاره تمرکز امسال بهمن موتور بر روی خودو فیدلیتی، پروژه بعدی بهمن موتور را فیدلیتی پرستیژ نام برد و اعلام کرد : ظرف سه ماه اول سال ۱۴۰۲ تولید آزمایشی فیدلیتی پرستیژ آغاز می شود.

پارسا نوری که در نشست خبری پایان سال گروه بهمن سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: در سال ۱۴۰۲ محصولی دیگری بر روی پلتفرم خانواده فیدلیتی خواهیم داشت که محصول XB1 است که ابتدا و در شش ماه اول سال به صورت CBU عرضه می شود.

معاون مهندسی بهمن موتور در ادامه به برنامه تولید شرکت در بخش خودروهای سواری اشاره و بیان کرد: سال آینده ۱۰ هزار دستگاه خودرو ریسپکت را تولید و به بازار عرضه خواهد شد.  

نوری همچنین  از برنامه بهمن موتور برای عرضه خودروهای هیبرید خبر داد و تاکید کرد: بهمن موتور در تلاش است روی دو خانواده فیدلیتی و دیگنیتی خودروی هیبرید هم داشته باشد.

وی در توضیح اقدامات بهمن موتور در بخش خودروهای تجاری سبک به عرضه وانت کاپرا تک کابین در سال آینده اشاره و افزود: در سه ماه نخست سال ۱۴۰۲ محصول G9 را به بازار عرضه خواهیم کرد.

در ادامه نشست خبری بهمن موتور، علی پورابراهیم عضو هیات مدیره گروه بهمن با نگاهی به توسعه زیرساخت های این شرکت گفت: با احداث بهمن موتور شماره ۲ ظرفیت تولید این شرکت طی ۵سال آینده به ۲۶۰ هزار دستگاه خودرو می رسد.

وی در تشریح اقدامات توسعه ای گروه بهمن به افزایش مساحت این شرکت پیش از خصوصی‌سازی از ۸ هکتار به ۲۲ هکتار پرداخت و افزود: مجموعه خدمات پس از فروش مستقلی برای خودروهای تجاری در گروه بهمن در نظر گرفته شده است که مجهزترین و به‌روز ترین مرکز در کشور است و تا سال ۱۴۰۳ کل خدمات به این مرکز انتقال خواهد یافت. علاوه بر این در این شرکت خط تولید جدید خانواده امپاور با ظرفیت تولید ۲۰ دستگاه خودرو در هر شیفت ایجاد شده است.

عضو هیات مدیره گروه بهمن در ادامه به توسعه خطوط بدنه فیدلیتی اشاره و تاکید کرد: با گسترش خطوط بدنه سال آینده بدنه فیدلیتی به طور کامل در ایران تولید خواهد شد.

پور ابراهیم همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه گروه بهمن برای تولید محصولی کاملا داخلی گفت: قطعا برنامه تولید محصول کاملا داخلی داریم اما اینکه چه زمانی به آن برسیم مشخص نیست.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar