معرفی بی وای دی سانگ پلاس وارداتی

بروزرسانی در: شنبه 25 آذر 02 ساعت 15:20
معرفی بی وای دی سانگ پلاس وارداتی

برند محبوب BYD با مجموعه BM CARS وارد بازار ایران خواهد شد.

در ادامه تامین محصولات با کیفیت جهانی برای مصرف کنندگان ایرانی، مجموعه BM CARS دو برند معتبر بین المللی دیگر را وارد بازار ایران خواهد کرد . بی ام کارز در نظر دارد تا پایان سال دو مدل سانگ پلاس از برند بی وای دی و مدل سیلفی هایبرید از نیسان را به بازار ایران عرضه کند.

 

بی وای دی سانگ پلاس

BYD SONG قرار است در نسخه Plus توسط BM CARS وارد ایران شود. Song یکی از پرعضوترین نامها در سبد محصولات برند معتبر BYD به حساب می آید که نسخه های بنزینی، هایبریدی و الکتریکی در ابعاد و طراحی های مختلف برای بازارهای هدف متفاوت دارد. Song Plus با طول ۴۷۰۵ میلیمتر طویل ترین و عریض ترین عضو در بین همه مدل های Song است که برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی شد. این نسخه قرار است اهداف بازاری بالاتر از دیگری مدل ها را هدف قرار دهد و ابتد ابا پیشرانه بنزینی معرفی شد و سپس نسخه های پلاگین هایبرید و الکتریکی آن معرفی شدند.

نسخه DM-i این خودرو یا Dual Motor منحصرا به نمونه های هایبرید مربوط می شود. پایه ترین حالت هایبرید این خودرو از یک پیشرانه تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری ۱۱۰ اسب بخاری و یک موتور الکتریکی ۱۳۲ کیلووات نیرو می گیرد و ظرفیت باتری هایش به ۸.۳ کیلووات ساعت می رسد و پیمایش الکتریکی آن تنها ۵۳ کیلومتر است شتاب ۸.۵ ثانیه ای را برای این کراس اوور ۱.۷ تنی به ارمغان می آورد.

دومین نسخه پلاگین هایبرید DM این خودرو به جای موتور الکتریکی ۱۳۲ کیلوواتی به موتور الکتریکی ۱۴۵ کیلوواتی و باتری ۱۸.۳ کیلووات ساعتی مجهز شده که رنج حرکتی آن در حالت الکتریکی به ۱۱۰ کیلومتر افزایش پیدا کرده است و شتاب نیز به ۷.۹ ثانیه کاهش پیدا کرده است. در نهایت نوبت به بالاترین نسخه پلاگین هایبرید این خودرو می رسد که دو موتور الکتریکی با توان مجموع ۲۶۵ کیلووات و یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو ۱۳۹ اسب بخاری دارد.

موتورهای الکتریکی روی محور جلو و عقب این کراس اوور را به نسخه دو دیفرانسیل تبدیل می کنند و شتاب این نسخه که وزنش به ۲ تن می رسد تنها ۵.۹ ثانیه است و در حالت تمام الکتریکی توانایی پیمایش ۱۰۰ کیلومتر را دارد. قوی ترین نسخه سانگ پلاگین هایبرید با شارز و ظرفیت کامل مخزن سوخت توانایی پیمایش تا ۱۲۰۰ کیلومتر را دارد و مصرف سوخت بنزین آن به ۴.۴ لیتر در صد کیلومتر می رسد. طراحی ظاهری این خودرو به اذعان BYD از دماغه اژدها الهام گرفته شده است.

BYD سعی کرده تا با عرض حدود ۱.۹ متر و فاصله بین دو محور ۲۷۶۵ میلیمتر بیشترین فضای ممکن در این کلاس رابرای ۵ سرنشین خودرو در ردیف های جلو و عقب رقم بزند. از جمله مهمترین امکانات در فول ترین نسخه BYD SONG PLUS می توان به نمایشگر میانی ۱۵.۶ اینچی، سیستم های هوشمند رانندگی BYD شامل کروز کنترل تطبیق پذیر، ترمز خودکار، حرکت خودکار بین خطوط، حرکت خودکار در ترافیک و ... دوربین ۳۶۰ درجه، تکنولوژی Blade Battery اختصاصی BYD برای بالاترین سطح ایمنی باتری های لیتیومی بین رقبا ، ۶ کیسه هوا و ... اشاره کرد. همچنین نسخه تمام الکتریکی این کراس اوور از موتور الکتریکی ۱۸۴ اسب بخاری نیرو می‌گیرد.

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar