آمار فوت رانندگان تاکسی به دلیل کرونا

دوشنبه 5 آبان 99 ساعت 12:47
آمار فوت رانندگان تاکسی به دلیل کرونا

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه ۲۷ نفر از تاکسیرانان پایتخت به خاطر ابتلا به ویروس کووید ـ ۱۹ جان باخته‌اند، گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار کاور جداکننده میان رانندگان تاکسی توزیع شده است.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در خصوص توزیع ماسک و اقلام بهداشتی به رانندگان تاکسی اظهارداشت: این موضوع در پایتخت در حال انجام است و رانندگان می‌توانند جهت دریافت اقلام بهداشتی به دفاتر تاکسیرانی مناطق مختلف تهران مراجعه کنند.

وی در خصوص توزیع کاور یا قاب جداکننده برای تاکسی‌ها گفت: این مسأله طی یک مرحله به طور گسترده انجام گرفت و هم اکنون توزیع دوباره آن آغاز شده است و رانندگان می‌توانند از طریق سایت رفاه تاکسیرانان این موضوع را مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان داشت: اولویت برای توزیع کاورهای جداکننده به تاکسی‌های اشتراکی یا تاکسی‌های فعال در مناطق پرتقاضا است همچنین رانندگانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند در اولویت قرار دارند.

قنادان گفت: تا کنون بیش از ۲۰ هزار کاور جداکننده میان رانندگان تاکسی توزیع شده و بعضی از رانندگان هم خودشان این کاورها را از بازار آزاد تهیه کرده‌آند.

وی در خصوص آمار فوت رانندگان تاکسی به دلیل کرونا در پایتخت گفت: ‌بر اساس آخرین گزارش‌ها متأسفانه ۲۷ نفر از تاکسیرانان تهران به علت ابتلا به ویروس کووید ـ ۱۹ جان باخته‌اند.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar