مسافران تاکسی‌ها بیشتر شده است

یکشنبه 3 آذر 98 ساعت 16:11
مسافران تاکسی‌ها بیشتر شده است

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران با ذکر اینکه افزایش قیمت بنزین موجب کاهش ترافیک شده است،‌ گفت:مسافران تاکسی در پایتخت بیشتر شد.

علیرضا قنادان در خصوص تأثیر افزایش قیمت بنزین در شمار مسافران تاکسی‌های پایتخت،‌گفت: اگرچه که از افزایش تعداد مسافران آمار دقیقی نداریم اما شواهد عینی نشان می‌دهد که شمار مسافران تاکسی‌ها نسبت به قبل از افزایش قیمت بنزین بیشتر شده است.

وی افزود: البته وضعیت کشور و پایتخت در هفته اخیر طبیعی نبود و بارش برف، آشوب‌های خیابانی و تعطیلی مدارس مانع از این شد که آمار دقیقی در زمینه افزایش تعداد مسافران تاکسی داشته باشیم، اما آنچه مسلم است این بوده که پس از افزایش قیمت بنزین ترافیک کاهش پیدا کرده و این مسئله افزایش سرعت حرکت تاکسی‌ها در معابر به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: اگرچه که هم اکنون قضاوت در خصوص آمار دقیق مسافران تاکسی زود است اما افزایش سرعت حرکت تاکسی‌ها در معابر موجب می‌شود که رانندگان تاکسی بتوانند به ساعات بیشتری را سرویس‌دهی کنند و بین ۱۰ تا ۴۰ درصد سرعت حرکت تاکسی‌ها در معابر و خیابان‌ها بیشتر شده است که این مسأله به نفع رانندگان تاکسی است چون که سرویس‌دهی آنها را بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه افزایش سرعت تاکسی‌ها در معابر موجب می‌شود که بنزین و سوخت تاکسی‌ها در حرکت صرف شود و نه در ترافیک گفت: پایانه‌های تاکسی که در کنار ایستگاه‌های مترو قرار دارند با مسافران بیشتری نسبت به قبل رو به رو هستند اما آمار دقیق در این زمینه هنوز به دست نیامده است.

وی در خصوص اینکه رانندگان تاکسی چقدر تخلف درباره افزایش خودسرانه نرخ تاکسی داشته‌اند گفت:‌این تخلفات چشمگیر نیست و من از رانندگان تاکسی در این زمینه تشکر می‌کنم رئیس ستاد تنظیم بازار این موضوع را مورد تأکید قرار داده و آنها  هم از رانندگان تاکسی به خاطر رعایت قانون تشکر کرده‌اند  تنها موارد اندکی از تخلفات بوده که اقدامات لازم در این زمینه انجام گرفته است.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar