اتوبوس‌های برقی و دیزلی سایپا دیزل

یکشنبه 28 آذر 00 ساعت 14:05
اتوبوس‌های برقی و دیزلی سایپا دیزل
شرکت سایپادیزل اتوبوس های برقی و دیزلی خود را در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته به نمایش خواهد گذاشت.

با توجه به نیاز مبرم کشور در نوسازی ناوگان مسافری و سابقه ۵۸ ساله ی سایپادیزل در تولید و عرضه خودروهای تجاری، این مجموعه صنعتی عرضه دو دستگاه اتوبوس درون شهری برقی و دیزلی با برند معتبر SKYWELL را در دستور کار خود قرار داده است که همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

این گزارش حاکیست، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و به منظور رونق تولید و اشتغال در کشور، اتوبوس دیزلی با حدود ۳۰ درصد داخلی‌سازی پس از سفارش‌گیری از سوی مشتریان، تولید خواهد شد.

همچنین، با توجه به توافقات صورت گرفته با شریک تجاری خارجی، اتوبوس برقی ابتدا به صورت CBU و در صورت افزایش تقاضا از سوی بازار، در کشور تولید و عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، محصولات مسافری سایپادیزل از ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی برخوردار هستند و شرکت خدمات فنی رنا به عنوان سازمان خدمات پس از فروش محصولات سایپادیزل، وظیفه ارائه خدمات به این محصولات را در سراسر کشور بر عهده دارد.

همچنین در مدل برقی نیز، باطری محصول از گارانتی ۸ ساله و یا ۵۰۰ هزار کیلومتر پیمایش بهره می برد.

گفتنی است، پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۸ لغایت ۳۰ آذرماه در محل مصلای تهران برگزار می شود و شرکت سایپادیزل در فضای سرپوشیده و باز نمایشگاهی میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar