تعلل سایپا در اعلام قیمت محصولات

بروزرسانی در: چهارشنبه 1 شهریور 02 ساعت 10:33
تعلل سایپا در اعلام قیمت محصولات

در حالی ۲ ماه از دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه می گذرد که هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت ۴ محصول شرکت خودروسازی سایپا که در این مرحله فروش رفتند، نیست.

براساس برنامه ریزی ها دومین طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو برمبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی ۳ خردادماه  آغاز شده و متقاضیان تا پایان ۱۰ خردادماه فرصت داشتند تا نسبت به انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

اما اجرای این طرح که از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شد دچار ابهاماتی بود که همین امر متقاضیان را دچار سردرگمی کرد به نحوی که در لیست خودروهای عرضه‌شده در سامانه یکپارچه خودرو، نام چند خودرو شامل کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس درج شده است که هنوز قیمت قطعی این خودروها توسط خودروساز اعلام نشده است و به‌نوعی مردم باید خودرویی را بخرند که هیچ اطلاعی از قیمت آن ندارند.

 در حال حاضر ۳ ماه از عدم اعلام قیمت خودروهای فروخته شده سایپا در سامانه یکپارچه می گذرد و هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت این خودروها نیست.

کسب اطلاع تسنیم از شورای رقابت حکایت از آن دارد که تعیین تکلیف ۴ محصول سایپا امروز ۳۱ مردادماه نیز در جلسه شورای رقابت به سرانجام نمی رسد و مشتریان باید طی هفته‌های آینده منتظر اعلام قیمت نهایی این خودروها باشند. اما نکته مهم اینجاست چرا وزارت صنعت باید خودرویی به مردم بفروشد که قیمت آن مشخص نیست و مردم سه ماه سرگردان منتظر تعیین تکلیف قیمت خودروهای ثبت نامی باشند!

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar