خدمات امدادی سایپا در درب منازل افزایش یافت

پنج شنبه 22 اسفند 98 ساعت 10:58
خدمات امدادی سایپا در درب منازل افزایش یافت

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا گفت: شرکت خودروسازی سایپا در ادامه اقدامات خود جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضمن پیوستن به پویش ملی در خانه بمانیم میزان خدمت‌ رسانی امداد خودرو سایپا در درب منازل مشتریان را افزایش داد.

عباس فخاریان اظهار کرد:‌ در راستای این پویش ملی، ضمن فراهم‌سازی شرایط بهداشتی مناسب برای خدمت‌رسانان و ایجاد اطمینان در مشتریان به منظور مقابله با ویروس کرونا، ظرفیت حوزه خدمات خودرو در محل را با توجه به شرایط پیش آمده، افزایش داده‌ایم.

وی با قدردانی از هموطنان برای کاهش سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه و همچنین رفع نگرانی در مورد سرویس‌های اولیه و ادواری، از تقویت ظرفیت حوزه ارائه خدمت خودرو در محل هموطنان خبر داد.

وی اضافه کرد: امدادخودروسایپا مانند همیشه، همگام با دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های امدادی در کنار مردم بوده و ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک هموطنان، ارائه خدمات خودرو در محل را به طور شبانه روزی ادامه می‌دهد.

هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ یا شماره ۸۴۴۴۴ با پیش شماره ۰۲۱ تماس گرفته و با سهولت و آسودگی از خدمات شرکت خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

سایپانیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar