کاهش خودروهای ناقص سایپا به ۲۶ هزار دستگاه

یکشنبه 25 اردیبهشت 01 ساعت 10:26
کاهش خودروهای ناقص سایپا به 26 هزار دستگاه
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تا روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ به ۲۶ هزار دستگاه کاهش یافت و تمام سعی و تلاش این است که به سرعت تعداد این خودروها به صفر برسد.

محمدعلی تیموری، با اعلام این خبر گفت: دستاوردهای حاصل شده در تولید یک هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو با عبور مستقیم ۹۰ درصدی، در دهه ۹۰ بی سابقه بوده و تمام موفقیت های حاصل شده به دلیل تلاش بی وقفه همکاران است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از همکاران خود در بخش های مختلف برای همراهی و همدلی مضاعف برای افزایش تولید روزانه تا مرز یک هزار و ۸۰۰ دستگاه، رشد تولید هفتگی تا ۱۰ هزار و ۲۰۰ دستگاه، حفظ نرخ عبور مستقیم حدود ۹۰ درصد و کاهش موجودی خودروهای ناقص کف پارکینگ، تشکر و قدردانی کرد.

براساس این گزارش، کاهش موجودی خودروهای ناقص که به معضل جدی خودروسازان تبدیل شده بود و این امر از مدیریت قبل به ارث رسیده است، در این دوره (طی چهار ماه) در حال رفع شدن کامل است؛ و مجموعه سایپا با کسری نقدینگی با ۸۰ هزار خودرو ناقص، پنج هزار و ۲۰۰ خودرو یورو۴، و یک هزار و ۷۰۰ خودرو بدون گارانتی روبرو بود.

خاطرنشان می شود : رکوردی که در افزایش تیراژ تولید، تولید هفتگی (تولید هفتگی پس از ماه ها بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه شده است) و حفظ نرخ عبور مستقیم حدود ۹۰ درصد خودروها (در دوره گذشته ۸۰ درصد خودروها ناقص تولید می شد اما در این دوره ۹۰ درصد خودروها کامل تولید و به واحد فروش تحویل داده می شود) حاصل شده، در دهه ۹۰ سابقه نداشته است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar