ارائه سازکار کنترل بازار خودرو تا پایان فروردین

دوشنبه 18 فروردین 99 ساعت 15:33
ارائه سازکار کنترل بازار خودرو تا پایان فروردین

تابش گفت: قیمت‌های خودرو‌ها در مبدأ تغییری نکرده و برای کنترل بازار هم تا پایان فروردین برنامه‌ای ارائه خواهیم کرد.

عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در جمع خبرنگاران گفت: از فردا تغییرات قیمتی را هر روز مورد ارزیابی قرار خواهیم داد تا با شروع دوباره کسب و کار‌ها هم سود تولید کنندگان و هم حقوق مصرف کنندگان تأمین شود.

او در خصوص میزان نظارت‌ها گفت: ارزش پرونده‌های کشورمان ۳۲۵ درصد افزایش پیدا کرده و این نشان می‌دهد سازمان حمایت و سازمان‌های صمت استان‌ها از هیچ برخوردی با سودجویان در هیچ نقطه‌ای از کشور، حتی در کف بازار اجتناب نخواهد کرد.

تابش تاکید کرد: اگر کسی به دنیال سودجویی از فضای خاصی که در کشور حاکم شده باشد قطعاً با برخورد ماموران سازمان مواجه شده و اجازه انجام چنین تخلفاتی به آن‌ها داده نمی‌شود. مدتی قبل بحث افزایش قیمت بعضی خدمات مطرح شده اما تا به امروز هیچ یک از قیمت‌ها افزایش پیدا نکرده است.

او در خصوص تغییرات قیمتی به وجود آمده در بازار خودرو گفت: میزان خرید و فروش خودرو در چند مدت گذشته حدوداً به صفر رسیده است و نمی‌توان در خصوص قیمت‌ها اظهار نظر کرد؛ برخی به دنبال سودجویی از طریق قضای مجازی به دنبال تغییرات قیمتی هستند و نمی‌توان بر این اساس برای بازار خودرو نظر داد.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: قیمت‌های خودرو‌ها در مبدأ تغییری نکرده و تغییرات قیمتی به بازار آزاد مربوط است؛ برای کنترل بازار هم تا پایان فروردین برنامه‌ای ارائه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar