افزایش قیمت بدون مجوز ایران خودرو و سایپا

دوشنبه 27 شهریور 02 ساعت 10:48
افزایش قیمت بدون مجوز ایران خودرو و سایپا

کاربران با ثبت پویشی با عنوان «مانع افزایش خودسرانه قیمت خودرو شوید» عنوان کرده‌اند که براساس دعوت نامه‌هایی که در شهریور‌، شرکت‌‌های ایران خودرو و سایپا برای مشتریان ارسال کرده‌اند، قیمت خودروها افزایش یافته است و این در حالی است که این افزایش قیمت.ها خودروسرانه و بدون مجوز شورای رقابت است. 

کاربران فارس عنوان کرده اند با توجه به ثبات نرخ ارز و حتی کاهش قیمت ارز، افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان بدون مجوز به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است لذا از مسئولان می‌خواهیم تا به این موضوع رسیدگی شود و مانع افزایش خودسرانه قیمت خودرو توسط خودروسازان شوند. 

به گزارش فارس با توجه به بررسی‌های شورای رقابت بازار خودروی سواری انحصاری تشخیص داده شد لذا شورای رقابت برای تنظیم بازار خودرو دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سورای را تدوین و در مورخ ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ ابلاغ کرد. 

در ماده ۳ این دستورالعمل در خصوص قیمت گذاری خودرو ذکر شده است که مبنای تنظیم قیمت خودرو، براساس ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمت‌ها است که توسط سازمان حمایت محاسبه می‌شود و نتایج در کارگروه خودرو ارائه و به تصویب شورای رقابت می رسد و توسط عرضه کننده خودرو لازم‌الاجرا است. 

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "افزایش قیمت بدون مجوز ایران خودرو و سایپا"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سامان
مهمان

نخرید.شکایت ثبت کنید.دنا یادتونه؟کاهش داد.پرداخت نکن و یکصدابشید

محسن
مهمان

دنا آخرش بازم ۲۰ تومن افزایش خورد!