افزایش ۵۰ میلیونی قیمت جک S3 در اردیبهشت ماه!

شنبه 28 اردیبهشت 98 ساعت 13:56
افزایش 50 میلیونی قیمت جک S3 در اردیبهشت ماه!

از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری گروه کرمان موتور، جک S3 خود را سه بار تغییر قیمتی داده است به طوری که اکنون این خودرو حدود ۵۰ میلیون تومان گران‌تر از روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه به فروش می‌رسد.

زد فور کار: گروه کرمان موتور در اردیبهشت ۹۸ با انتشار بخشنامه‌های گوناگون سه بار قیمت خودروی جک S3 را افزایش داده است.

بررسی روند تغییر قیمت این محصول نشان می‌دهد که این گروه قیمت جک S3 را در دوم اردیبهشت ماه از ۱۶۱ میلیون تومان به ۱۸۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تغییر داد.

سپس این شرکت در هشتم اردیبهشت ماه هم دوباره تصمیم به افزایش قیمت بیش از ۱۵ میلیون تومانی این محصول گرفته و قیمت آن را به ۱۹۶ میلیون تومان رساند.

پس از گذشت شانزده روز از دومین افزایش قیمت این محصول، از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه جک S3 این گروه ۲۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و به فروش می‌رسد که نسبت به قیمت اعلامی در هشتم اردیبهشت ماه، نزدیک به ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

به این ترتیب در کمتر از یک ماه قیمت کارخانه‌ای جک S3 نزدیک به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

در این وضعیت معلوم نیست علت این افزایش قیمت شدید چیست و در وضعیت ثبات نسبی متغیرهای کلان اقتصادی مانند نرخ ارز چه اتفاقی افتاده که در عرض یک ماه قیمت یک خودرو باید نزدیک به ۵۰ میلیون تومان افزایش یابد!؟

این شرایط در حالی است که خبری از سازمان‌های نظارتی به خصوص سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیست.

در این زمینه موضوع از کرمان موتور پیگیری شد. نماینده فروش این گروه در پاسخ اعلام کرد: " ما همه محصولات خود را در رده‌های قیمتی متعادل نگه داشته‌ایم و سعی کرده‌ایم با توجه به وضعیت خودروسازی حال حاضر و مشکلاتی که در صنعت خودرو وجود دارد و همچنین با توجه به اینکه افزایش قیمتی در محصولات کرمان موتور پیش عید وجود نداشته، قیمت‌ها را متعادل‌تر کنیم. ضمن اینکه گروه کرمان موتور با وجود همه مشکلات و معضلاتی که در صنعت خودروسازی به خود دیده است، هیچ تعدیل نیرویی نداشته است؛ لذا ضروری است که برای بقای خود هم قیمت‌ها را تغییر داده و به قیمت‌های واقعی که از نظر ما اکنون متعادل است؛ نزدیک کنیم".

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "افزایش ۵۰ میلیونی قیمت جک S3 در اردیبهشت ماه!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد
مهمان

مفته خداییش دنا شده ۱۵۰
ال ۹۰ شده ۲۰۰
استپ وی شده ۲۵۰
این ماشین از همشون سره فقط چون اسم چین روشه همه موضع می گیرن
پارس با تکنولوژی بیش از ۳۰ سال پیش شده ۱۲۰ اتوماتیکش تامرز ۲۰۰ رسیده
مفته خدایی هرکی میتونه بخره من ک دارم ازش راضیم بهتر خیلی از ماشیمایی گه گفتم