حاشیه سود عجیب کوییک آر در بازار

بروزرسانی در: چهارشنبه 25 دی 98 ساعت 16:56
حاشیه سود عجیب کوییک آر در بازار

با تحویل اولین سری کوییک R از طرف پارس خودرو به مشتریان، نخستین آگهی‌های فروش این خودرو در بازار منتشر و قیمت آن مشخص شد.

خریداران اولین سری کوییک R که عمدتاً نسخه سفید قرمز یا مشکی قرمز این خودرو را انتخاب کرده‌اند قیمت ۹۰ تا ۹۴ میلیون تومانی را برای این خودرو به مشتریان اعلام می‌کنند که در مقایسه با قیمت تمام شده نزدیک به ۶۹ میلیون تومانی این خودرو بیش از ۲۰ میلیون تومان اختلاف قیمت را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد با این شرایط نخستین معاملات کوییک R در بازار روی قیمت ۸۵ تا ۸۹ میلیون تومان رقم بخورد.

عصر خودرو

قیمت محصولات سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "حاشیه سود عجیب کوییک آر در بازار"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رضا
مهمان

نکنه انتظارداشتی خریداران کوییک آر، ضررکنن!؟مردمومن که نگارنده مطلب فوق هستی کجاهاسیر میکنی؟من خودم ازاین خودروثبت نام وسفارش دادم وازکارم پشیمانم چون بااین مبلغ پیش پرداخت ۳۴۷۰۰می تونستم پژو۲۰۶ثبت نام کنم که حاشیه سودش الان دقیقا(با پیش پرداخت ۳۳۵۰۰میلیون)که نسبت به کوییک آر۱/۲۰۰کمتره،۵۵میلیون می باشد. انوقت شمابرای کوییک آر که طراحی وتولیدش ۱۰۰درصدایرانیه وآپشن های اضافی نسبت به ۲۰۶داره، سودبیست میلیونی روعجیب میدونین…حمایت ازتولیدداخلی روشما که جزءرسانه هامحسوب میشین بایدرعایت کنین…نه من بدبخت که دونسته وآگاهانه وباعلم به این که خریدم بایدتولیدایرانی باشه وبرندش خارجی نباشه وقبول سودکمترفقط و فقط بخاطرحمایت از تولیدات داخلی..!؟التماس تفکر