قیمت‌های عجیب پراید در بازار

بروزرسانی در: شنبه 19 بهمن 98 ساعت 13:27
قیمت‌های عجیب پراید در بازار

این روزها اوضاع بازار خودرو به شدت آشفته شده است و در این بین هم فروشندگان قیمت‌های گوناگونی برای خودروها اعلام می‌کنند.

قیمت خودروهای داخلی همچنان در حال اوج‌گیری است و گویا قصد توقف ندارد. در این بین یکی از خودروهایی که مردم به شدت به قیمت آن توجه دارند همان پراید است. قیمت این خودرو روز به روز در حال افزایش است و دیگر نمی‌توان یک قیمت ثابت برای آن اعلام کرد. به طور مثال در بین آگهی‌های فروشندگان برای مدل ۱۱۱ قیمت‌ها تا ۶۹ میلیون تومان هم اعلام می‌شود. لازم به ذکر است که این مدل بالاترین قیمت را دارد و پس از آن پراید ۱۵۱ با قیمت تقریبی ۶۳ الی ۶۷ میلیون تومان قرار دارد.

این نکته را باید گفت که می‌توان سهمیه‌بندی بنزین یک نقطه عطف در خصوص خودروها به ویژه محصولات تولید داخل دانست. پیش از سهمیه ‌بندی بنزین قیمت پراید به ۵۰ میلیون تومان رسیده بود ولی با گذشت زمان شرایط به طوری پیش رفت که حال قیمت این خودرو به طور متوسط ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است. یکی دیگر از موارد قابل توجه افزایش فاصله قیمت این خودرو در بازار نسبت به کارخانه است چون که به عنوان مثال پراید ۱۱۱ با نرخ ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان توسط سایپا عرضه می‌شود.

گسترش نیوز

قیمت محصولات سایپا

قیمت پراید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar