قیمت در بازار خودرو هفته اول مرداد ۱۴۰۱

شنبه 8 مرداد 01 ساعت 11:07
قیمت در بازار خودرو هفته اول مرداد 1401

در حالی بازار خودرو در هفته اول مرداد ۱۴۰۱ در سراشیبی قیمتی قرار گرفت که هنوز خریداران ترجیح می‌دهند برای خرید خودرو دست نگه دارند.

البته به نظر می‌رسد تامل متقاضیان خودرو در بازار بیشتر به دلیل نبود قدرت خرید و قیمت‌های بالای خودرو است.

با این حال، برخی کارشناسان اعتقاد دارند که این کاهش قیمت، به دور جدید قرعه کشی وزارت صمت و از سوی دیگر صحبت‌های مطرح شده در خصوص نهایی شدن واردات ارتباط دارد.

همچنین فعالان بازار ارز عنوان می‌کنند شرایط تورمی کشور و آینده مبهم برجام به گونه‌ای است که نمی‌توان انتظار داشت شرایط کنونی تغییر محسوسی چه از طرف عرضه و چه از طرف تقاضا داشته باشد.

برخی از فعالان بازار عنوان می‌کنند که در روزهای گذشته میزان عرضه خودرو به بازار افزایش یافت و عرضه و تقاضا مقداری در حالت تعادلی قرار گرفت. به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز این روند کاهشی در بازار خودروی کشور ادامه داشته باشد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر در بازار خودرو سمند ال‌ایکس مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۱۰ میلیون تومان، پژوپارس مدل ۱۴۰۱ حدود ۳۷۵ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ در حدود ۳۰۰ میلیون قیمت دارد.

همچنین پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان، رنو تندرپلاس اتوماتیک ۶۴۰ میلیون تومان و دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۴۰۷ میلیون تومان به فروش می‌رود.

قیمت در بازار خودرو هفته اول مرداد 1401

خبرآنلاین

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar