پروژه خودرو برقی نیازمند همکاری همه جانبه

سه شنبه 19 بهمن 00 ساعت 12:23
پروژه خودرو برقی نیازمند همکاری همه جانبه
موفقیت پروژه خودرو برقی مستلزم همکاری همه جانبه استاندار کرمان و فرمانداران شهرها برای ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز برای بهره برداری است.

سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور، با بیان این مطلب از اقدامات موفقیت آمیز برای خودکفایی در تولید خودرو جک J4 و قطعات خودروهای تولیدی خبر داد و اظهار داشت: یکی از برنامه های آتی این شرکت، طرح جایگزینی خودروهای برقی خواهد بود.

وی همچنین از ساخت سالن رنگ جدید در مجاورت کارخانه شرکت خودروسازان بم با سرمایه گذاری ارزی بیش از ۲۵ میلیون دلار خبر داد.

فیروزی ایجاد و راه اندازی سالن رنگ جدید در منطقه ویژه اقتصادی بم را منجر به ارتقای ظرفیت های کمی و کیفی در تولید محصولات متنوع و همچنین افزایش اشتغال دانست.

براساس این گزارش، به تازگی استاندار کرمان و فرماندار شهر بم در گروه صنایع خودروسازی کرمان حاضر شدند و از نزدیک با برنامه های جاری و آتی شرکت های این گروه خودروسازی آشنا شدند.

این گزارش می افزاید: ظرفیت تولید خودرو تا پایان سال ۱۴۰۱ در مجموعه شرکت های صنایع خودروسازی کرمان به ۱۸۰ هزار دستگاه محصول خواهد رسید.

همچنین قرار است واحد تحقیق و توسعه(R&D) خودرو با به کارگیری و پرورش نیروهای متخصص بومی با افزون بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بم ایجاد و راه اندازی شود.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar