ارسال مجدد دعوتنامه برای مشتریان سیتروئن C3 با شرایط جدید

بروزرسانی در: پنج شنبه 5 اردیبهشت 98 ساعت 16:12
ارسال مجدد دعوتنامه برای مشتریان سیتروئن C3 با شرایط جدید

شرکت سایپا سیتروئن طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تشکر از شکیبایی متقاضیان محترم، به استحضار می‌رساند ارسال دعوتنامه مجدداً برای بار دوم با شرایط جدید از تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۷، برای متقاضیان با شرایط جدید شروع شده است.

در این شرایط جدید، برای مشتریان، دو دعوتنامه، قابل انتخاب خواهد بود که مشتریان می‌توانند با توجه به شرایط هر یک از این دعوتنامه ها و بدلخواه، نسبت به انتخاب و تکمیل وجه و دریافت خودرو، مبادرت نمایند.

لذا برای مشتریان، دو دعوتنامه فعال می‌گردد:

  1. یک دعوتنامه بر اساس قیمت تمام شده مصوب سازمان حمایت، کمیته خودرو ۳۰/۰۸/۹۷ که قیمت نهایی بر اساس سود قانونی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری کالاهای تولید داخل مندرج در سایت سازمان حمایت و سایر هزینه‌های قانونی ذیل فاکتور می‌باشد. که در این حالت، خودرو، با قیمت قانونی مبنای ۲۲۶.۴۵ میلیون تومان می‌باشد و مبلغ نزدیک به ۱۶۰ میلیون تومان بابت تکمیل وجه می‌باشد.
  2. یک دعوتنامه دیگر هم بر اساس تمایل مشتریان، قابل انتخاب می‌باشد که مبنای این دعوتنامه، نامه سازمان حمایت، مصوبه کمیته خودرو به تاریخ ۲۹/۱۰/۹۷ که اساس آن، دوباره همان قیمت تمام شده مصوب ۳۰/۰۸/۹۷ می‌باشد که بمنظور حمایت از مصرف کنندگان واقعی، تسهیلات حمایتی برای آن در نظر گرفته شده است و مبلغ تکمیل وجه در زمان تحویل خودرو، نزدیک به ۱۰۴ میلیون تومان می‌باشد. همانگونه که در این دعوتنامه توضیح داده شده است، با توجه به اختصاص یافتن تسهیلات حمایتی در مورد این دعوتنامه و موارد قانونی مترتب بر آن، خودروی مربوط به این دعوتنامه، تنها برای مصرف کنندگان واقعی می‌باشد و سند این خودرو، غیر قابل نقل و انتقال و بمدت دو سال تا پایان گارانتی خودرو در رهن شرکت خواهد بود و جزییات شرایط آن (از جمله اخذ ضمانتهای قانونی در زمان تحویل خودرو)، متعاقباً تعیین و اطلاع رسانی خواهد گردید.

گفتنی است که ارسال دعوتنامه ها برای مشتریان، بتدریج و با توجه به موجودی قابل تحویل خودروها در کارخانه انجام خواهد پذیرفت و معیار ارسال دعوتنامه برای بار دوم، باز هم، به ترتیب زمان ثبت نام در هریک از بخشنامه‌های شهریور، مهر و آبان می‌باشد و یادآوری می‌گردد هر گونه مراجعه حضوری یا تلفنی، تغییری در نوبت تخصیص خودرو خارج از روال قانونی تعریف شده، نخواهد داشت تا حق همه مشتریان محفوظ بماند.

از اینکه در عمل رعایت حقوق تمامی مشتریان با ما همراهی می‌نمایید از شما سپاسگزاریم و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن، خودروهای شما مشتریان را تحویل نماییم.

زمان ارسال دعوتنامه ایران خودرو

زمان تحویل ایران خودرو

زمان ارسال دعوتنامه سایپا 

زمان تحویل سایپا

 

سیتروئن C3

بررسی سیتروئن C3

گزارش بازدید از خط تولید سیتروئن C3

سودآوری چند ده میلیونی خودروهای برجامی برای دلالان

خودروهای سیتروئن C3 ثبت نامی در مهلت مقرر تحویل خواهد شد!

قیمت قطعی سیتروئن C3 / بهمن ۹۷

سایپا سیتروئن اعلام قیمت سیتروئن C3 را تکذیب کرد

تحویل سیتروئن C3 چه زمانی است؟

قیمت سیتروئن C3 در آینده چقدر خواهد بود؟

زمان تحویل سیتروئن C3 را اطلاع رسانی می‌کنیم

قیمت نهایی سیتروئن C3 اعلام شد / آذر ۹۷

مشخصات کامل سیتروئن C3 شرکت سایپا

سایپا نحوه تسویه حساب سیتروئن C3 را منتشر کرد + میزان تخفیف

شوک خریداران سیتروئن C3 و تاوان ۱۰۰ میلیون تومانی بابت تحریم‌ها

قیمت گذاری سیتروئن C3 مجددا بررسی خواهد شد

اعتراض متقاضیان سیتروئن C3 به نحوه قیمت گذاری

تحویل نخستین سری خودروهای سیتروئن C3 به متقاضیان

قیمت سیتروئن C3 تغییر نخواهد کرد!

واردات لوازم یدکی سیتروئن C3 توسط سایپا

تحویل خودروهای سیتروئن C3 و استقبال متقاضیان

اطلاعیه سایپا در مورد تکمیل وجه سیتروئن C3

قیمت و زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3 به زودی ابلاغ خواهد شد

قیمت سیتروئن C3

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "ارسال مجدد دعوتنامه برای مشتریان سیتروئن C3 با شرایط جدید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیر 77
مهمان

هیچ وقت ماشین نخرید تا قیمت پایین بیاد اونقدر که به قیمت جهانی اش برسه مثلا پراید بشه ۲ ملیون تومان مشابه قیمتش در عراق. نه اینکه تا از ۴۵ ملیون رسید به ۳۰ ملیون یه دفعه همه برن ثبت نام کنند. حتی اگر ۲۰ ملیون هم شد نباید کسی بخره تا پایین بیاد و بشه مشابه قیمت جهانی اش. من تو تاکسی ای بودم راننده می گفت من مجبورم بگیرم آقا کجا مجبوری؟ به نظر من نان خالی بخور پیاده برو ولی ماشین رو حتی اگه واجب هم نخر