ایران خودرو شش هزار دستگاه از محصولات خود را به عراق صادر می‌کند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ایران خودرو شش هزار دستگاه از محصولات خود را به عراق صادر می‌کند

هم اکنون بازار عراق یکی از خوب‌ترین بازارهای صادراتی ما محسوب می‌شود و قرار است در سال جاری شش هزار دستگاه از اتومبیل‌های ایران خودرو به ویژه سمند، سورن، پژو پارس و دنا به این کشور صادر شود.

حسن گلچوبیان، رئیس صادرات منطقه خاورمیانه و آفریقا گروه اتومبیل سازی ایران خودرو با بیان این نکته افزود: با توجه به استقبال و نیاز متقاضیان در بازار کشورهای عربی همسایه از اتومبیل‌های اتوماتیک، صادرات اتومبیل‌های اتوماتیک به عنوان یکی از اهداف و اولویت‌های اصلی ایران خودرو در این کشورها دنبال می‌شود.

وی افزود: یکی از اتومبیل‌هایی که در میان بازارهای هدف تقاضای بسیار زیادی دارد، اتومبیل دنا پلاس است و در صورتی که این اتومبیل با جعبه دنده اتوماتیک تولید شود حتماً بازارهای هدف بسیاری را پوشش خواهد داد.

گلچوبیان در مورد شناسایی بازارهای صادراتی سودآور گفت: بازار نیجریه هم به عنوان یکی از بازارهای صادراتی سودده برای ایران خودرو شناسایی شده است که بعد از رفع موانع موجود برای صادرات به این کشور، شروع خواهد شد و این بازار هم در انتظار اتومبیل‌های اتوماتیک گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.

رئیس صادرات منطقه خاورمیانه و آفریقا در مورد صادرات به عمان هم گفت: استقبال مردم این کشور از سبد محصولات ایران خودرو بسیار چشمگیر است، از این رو انتظار می‌رود امسال با صدور دو تا سه اتومبیل اتوماتیک به بازار عمان، قدم‌های بلندی را در توسعه بازار خود در کشورهای همجوار برداریم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد صادرات به منطقه خاورمیانه در سال ۹۶ افزود: این گروه در تلاش است با عرضه تسهیلات و خدمات پس از فروش در دسترس، سهم خود را در بازارهای خاورمیانه افزایش دهد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar