با سلبریتی های آمبولانس سوار برخورد می‌شود

یکشنبه 3 شهریور 98 ساعت 16:37
با سلبریتی های آمبولانس سوار برخورد می‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طی روزهای اخیر کنترل وسایل نقلیه‌ در حال عبور از خطوط ویژه اتوبوس در پایتخت، حتی آمبولانس‌ها تشدید شده است و در صورت مشاهده مواردی مانند استفاده سلبریتی‌ها از این وسایل نقلیه، متخلفان دستگیر و خودرو متوقف می‌شود.

سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در حاشیه مراسم اعلام کشفیات کالاهای قاچاق  افزود: خبری در فضای مجازی مبنی بر استفاده بعضی  سلبریتی‌ها (افراد مشهور) برای رفت و آمد در خطوط ویژه با استفاده از آمبولانس‌های اجاره‌ای منتشر شد که انتقادات زیادی را در پی داشت.

وی ادامه داد:‌ پس از این ماجرا تمامی عبور و مرورهایی که در خطوط ویژه انجام می‌گیرد توسط پلیس رصد می‌شوند و هیچ وسیله نقلیه‌ای بدون مجوز حق عبور از این خطوط را ندارد.

رحیمی اظهارداشت:‌ خط ویژه برای عبور اتوبوس‌های تندرو است و وسایل نقلیه دیگر ارگان‌ها با داشتن مجوزهای لازم از این خطوط برای رفت و آمد استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با ذکر اینکه هرکس از هر ارگانی که قصد رفت و آمد از خطوط ویژه را داشته باشد توسط همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی رصد می‌شود اظهارداشت: چند روزی است که به پلیس راهور ابلاغ شده است حتی آمبولانس را هم به طور کامل بررسی کنند.

وی گفت: اگر ماموران ما با چنین مواردی (آمبولانس‌های اجاره‌ای)‌ رو به رو شوند با شرکت مربوطه برخورد قاطعانه انجام خواهد گرفت و همچنین شخص اجاره کننده دستگیر و آمبولانس هم توقیف و جریمه می‌شود.

رحیمی تاکید کرد:‌ از چند روز پیش تمامی آمبولانس‌ها برای رفت و آمد از خط ویژه باید دارای مجوز باشند و این مجوزها با هماهنگی بین پلیس و اورژانس صادر می‌شود.

طی چندروز گذشته انتشار خبرهای مربوط به استفاده بعضی شخصیت‌ها از آمبولانس‌های خصوصی از جمله هنرمندان و سلبریتی‌ها یا معلمان دروس خصوصی کنکور در خطوط ویژه برای آنکه زودتر به مقصد برسند، بازتاب‌های زیادی در جامعه ایجاد کرده است.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar