بنزین نباید گران شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
بنزین نباید گران شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت رسیدگی به بیمه بیکاری جوانان گفت:می توان یارانه دهک های پایین جامعه را به ازای هر نفر، تا ۱۰۰ الی۱۵۰هزار تومان افزایش داد.

الیاس حضرتی در خصوص شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت:فکر می کنم در وضعیت فعلی اقتصاد ایران دولت باید اقدامات سریع و اورژانسی انجام دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:دولت باید به ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه توجه کند و در حوزه سیاسی هم باید اقداماتی نظیر آزادی زندانیان سیاسی و روزنامه نگاران و همچنین رفع حصر  و رفع  ممنوعیت های برای رئیس دولت اصلاحات، انجام دهد.   

اقشار ضعیف جامعه از لحاظ درآمدی نباید زیر چرخ سنگین گرانی از بین بروند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود:در حوزه سیاست خارجی ارتباط دولت باید با کشورهای همسایه و منطقه افزایش یابد.برای رفع مشکلات اقتصادی مردم باید منابع درآمدی جدید ایجاد شود و اجازه نداد که مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه از لحاظ درآمدی زیر چرخ سنگین گرانی و تورم از بین برود.

مشتری دست به نقد برای سوخت در مرزهای کشور وجود دارد

حضرتی تصریح کرد:پیشنهاد می دهم که قیمت سوخت افزایش نیابد بلکه باید میزان مصرف سوخت مدیریت و به هر خودرو ۶۰لیتر سوخت در ماه براساس  کارت سوخت تعلق بگیرد چون که در مرزهای کشور، مشتری دست به نقد برای سوخت وجود دارد و ارز حاصل را می توان تبدیل به ریال کرد تا صرف افزایش یارانه ها شود.

یارانه هر نفر تا ۱۵۰هزار تومان می تواند افزایش داد

حضرتی در ادامه افزود:با منابع حاصل از مدیریت سوخت، می توان یارانه دهک های پایین جامعه را به ازای هر نفر تا ۱۰۰ الی۱۵۰هزار تومان افزایش داد و بخشی از منابه را برای بیمه جوانان بیکار اختصاص داد.

منبع: خانه ملت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar