تحریم‌ها تاثیری بر بازار موتورسیکلت ندارد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
تحریم‌ها تاثیری بر بازار موتورسیکلت ندارد

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت گفت: تحریم‌ها، تأثیر چندانی بر وضعیت بازار موتورسیکلت ندارد.

محمد خادم منصوری رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت در خصوص شرایط بازار موتورسیکلت در کشور اظهار کرد: تحریم‌ها، تأثیر چندانی بر شرایط بازار موتورسیکلت ندارد.

وی با اشاره به شرایط بازار موتورسیکلت‌های هندی در بازار گفت: چند سالی است که موتورسیکلت هندی در بازار مونتاژ و به بنکداران فروخته می‌شود، این درحالی است که موتورسیکلت افزایش قیمت کمی در بازار داشته است.

منصوری، با ذکر اینکه عرضه موتورسیکلت در بازار کم و تقاضا زیاد است، تصریح کرد: در زمان رشد قیمت دلار و افزایش قیمت محصولات، بعضی از افراد برای کسب سود بیشتر به بازارهای گوناگون ورود کردند و محصولات آن بازار را بدون هیچ‌گونه اطلاعاتی خریداری کردند که بازار موتورسیکلت مستثنی از این قاعده نبود.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت، افزود: امید می‌رود که مسئولان ذیربط بتوانند با ایجاد راهکارها و برنامه ریزی‌های مناسب شرایط این صنف را بهبود ببخشند.

منصوری در پایان گفت: پدیده دلال بازی در خصوص موتورسیکلت‌هایی است که به اصطلاح موتورسیکلت‌های هندی خوانده می‌شوند و در این راه بهترین راهکار برای قطع دست دلالان، خرید متقاضیان این موتورسیکلت‌ها از فروشگاه‌های مرکزی مربوط به کارخانجات تولیدی است که می‌توانند محصول مورد نیاز را به قیمت واقعی و بدون واسطه خریداری کنند و برای حذف عاملان توزیع گام بردارند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar