تعمیر رایگان خودروهای آسیب دیده در شیراز

چهارشنبه 7 فروردین 98 ساعت 18:50
تعمیر رایگان خودروهای آسیب دیده در شیراز

رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو شیراز با ذکر اینکه بخشی از قطعات را به طور رایگان بر روی خودروهای آسیب‌دیده نصب خواهند کرد، گفت: اکثر واحدهای صنفی خدماتی و توزیعی شیراز خدمات رایگان خود را برای حادثه‌دیدگان شروع کرده‌اند.

خسروفرد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه به خاطر بروز حادثه سیل در شیراز تمام واحدهای صنفی این شهر در حال آماده باش قرار دارند، اظهار داشت: در بخش قطعات یدکی خودرو واحدهای صنفی اعلام کردند بخشی از قطعات را به طور رایگان بر روی خودروهای آسیب‌دیده نصب خواهند کرد.

وی با ذکر اینکه شمار دیگری از واحدهای لوازم یدکی خودرو هم قطعات خودرو را با زیر قیمت در اختیار حادثه‌دیدگان قرار می‌دهند، تصریح کرد: به خاطر بروز سیل بخشی زیادی از خودروهای مسافرین با مشکل مواجه شده که در این رابطه اکثر واحدهای صنفی خدماتی و توزیعی شیراز خدمات رایگان خود را برای حادثه‌دیدگان شروع کرده‌اند.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو شیراز تصریح کرد: شماری از واردکنندگان قطعات خودرو هم اعلام کرده‌اند قطعات موجود در انبارها را با قیمت پایین در اختیار حادثه دیدگان قرار می‌دهند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "تعمیر رایگان خودروهای آسیب دیده در شیراز"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
شبرو
مهمان
دوستانی که به مناطق سردسیر مسافرت میکنند حتما از مایع شیشه شورمخصوص که یخ نمیزند استفاده کنند چون در هوای برفی یخ زدن برف پاکن ها یک مصیبت تمام عیار است نیز قبل از مسافرت به مناطق سردسیر از درست کارکردن فلاشر خودرو اطمینان حاصل کنندچون گاها با مه چنان غلیظی مواجه میشوند که دهها کیلومتر ادامه داشته و فلاشرها ،خودروی مقابل و پشت سر شما را از فاصله دورتری متوجه شما میکند. همچنین حتما مقداری خوراکی و یک پتوی گرم هم همراه داشته باشند. مثلا در خروج از کرمانشاه بطرف شهرستان هرسین ممکن است ناگهان با یک اب وهوای… بیشتر