تعهدات ایران خودرو و سایپا تا پایان خرداد سال ۹۸ محقق خواهد شد!

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:14
تعهدات ایران خودرو و سایپا تا پایان خرداد سال 98 محقق خواهد شد!

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست‌های این کمیسیون با مدیران دو گروه بزرگ خودروسازی داخلی گفت که طبق اعلام این شرکت‌ها تعهدات ایران خودرو و سایپا در خصوص خودروهای پیش فروش شده نهایتاً تا پایان خرداد سال ۹۸ محقق خواهد شد.

داوود محمدی اظهار کرد: درپی نشست‌هایی که ما با مدیران گروه‌های بزرگ خودروسازی ایران خودرو و سایپا داشتیم قرار شد که آنها زمان بندی عمل به تعهداتشان در زمینه خودروهای پیش فروش شده را اعلام کنند، ولی گفتند تلاش می‌کنند تا پایان خرداد سال ۹۸ کل خودروهای پیش فروش شده را تحویل متقاضیان بدهند.

وی اضافه کرد: بر این اساس خودروسازان می‌توانند ۲۰ درصد پیش فروش جدید داشته باشند و مابقی را باید به ایفای تعهدات قبلی بپردازند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در نشست‌هایی که با خودروسازان داشتیم، همچنین آنها پذیرفتند قراردادهایی که تا دی ماه منعقد کرده‌اند با ارقام قبلی باشد و چیزی به آن اضافه نشود. در خصوص متن قرارداد هم موضوع را به معاونت حقوقی ریاست جمهوری و سازمان تعزیرات ارجاع کردیم تا موارد را بررسی و پیشنهادات را به کمیسیون ارائه کنند.

محمدی با تاکید بر ضرورت چالاک سازی صنعت خودرو، یادآوری کرد: هم اکنون حجم قابل توجهی به عنوان هیأت مدیره این شرکت‌ها فعالیت می‌کنند لذا قرار شد در این زمینه چالاک سازی داشته باشند و اعضای هیأت مدیره، هزینه‌ها و بدهی‌های‌شان به بانک مرکزی، قطعه سازان و مردم را شفاف سازی کنند.

قیمت محصولات سایپا

فروش فوری سایپا

فروش نقدی سایپا

فروش اقساطی سایپا

ثبت نام پیش فروش سایپا

قیمت پراید

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "تعهدات ایران خودرو و سایپا تا پایان خرداد سال ۹۸ محقق خواهد شد!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رضا
مهمان
من سمند دوگانه ثبت نام کردم تحویل اسفند ۹۸ بوده الان برج ۵ سال ۹۹ هست هنوز تحویل ندادن ماشین توی پارکینگ ایران خودرو تبریز زیر آفتاب وداره داغون میشه میگن شماره گذاری نشده! به ناجا زنگ میزنم میگه ایرانخودرو مشکل داره! به ایرانخودرو زنگ میزنم میگه ناجا شماره گذاری نمیکنه! به محیط زیست زنگ زدم میگه ما تایید کردیم وزارت صمت تایید نمیکنه ! به وزارت صمت زنگ زدم میگه به جمع بندی نرسیدیم چون ایرانخودرو و ناجا با هم مشکل دارن! خدا از تک تکتون نگذره که ۶ ماهه بدون ماشین دارم عذاب میکشم که ۴ نفر باهم… بیشتر