تعیین تکلیف پرونده بهمن موتور با ۴۰۰ شاکی طی هفته آینده

بروزرسانی در: سه شنبه 18 تیر 98 ساعت 13:31
تعیین تکلیف پرونده بهمن موتور با 400 شاکی طی هفته آینده

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور از تعیین تکلیف پرونده گروه بهمن موتور با هزار و ۴۰۰ شاکی طی هفته آینده خبر داد.

یاسر رایگانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویر احمد به خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین اتفاقاتی که در طول یکی دو هفته آینده در حوزه خودرو اتفاق می‌افتد تعیین تکلیف پرونده گروه بهمن موتور به ویژه در زمینه‌ی متقاضیان خودروی آوان اف ۲ است.

وی اظهار کرد: پرونده این شرکت خودرو سازی حدود هزار و ۴۰۰ شاکی دارد که حداکثر در طول یک هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد چون که مراجعات و تماس‌های مردمی زیادی با سازمان تعزیرت می‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور یادآوری کرد: توافقات خوبی با گروه‌های خودرو ساز سایپا و ایران خودرو داشته‌ایم به صورتی که حدود ۸۰۰ دستگاه سیتران سیتری یک ماه قبل با توافقی که با گروه خودرو سازی سایپا داشته‌ایم بدون طی کردن مراحل قضائی تحویل مشتریان و شاکیان شده است.

رایگانی تصریح کرد: در سازمان تعزیرات حکومتی کشور نگاه ما تشکیل پرونده و چوب لای چرخ تولید گذاشتن نیست. بلکه نگاه حمایت از تولید و کسب و کار، و حمایت از نیروی کار فعال در گروه‌های خودرو سازی است.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ در کنار محقق شدن حقوق مصرف کنندگان دنبال این هستیم که تولید هم آسیب نبیند. و در همین راستا تعاملات خوبی را با گروه‌های خودرو سازی داشته‌ایم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در مورد تغییرات مدیریتی در این سازمان عنوان کرد: مدیرانی که بیش از ۴ سال در استان‌ها مشغول خدمت بودند با هدف بهبود کیفیت و شرایط خدمت به مردم تغییر می‌کنند. که در هفته آینده مدیران کل تغییرات حکومتی استان‌های مرکزی و خوزستان و در هفته بعدش مدیران استان‌های دیگری تغییر خواهند کرد.

رایگانی بیان کرد: هم فصل تغییرات استانی تعزیرات است و حتی در سطح ستاد نیز تغییراتی نوشته‌ایم که به زودی انجام می‌شوند.

وی تاکید کرد: تغییرات مدیران تعزیرات حکومتی و رسیدگی به پرونده‌های متخلفان تحت تأثیر جو سازی و فضا سازی بعضی رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد. تغییر مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویر احمد تحت تأثیر پرونده‌ای که هنوز رأی آن صادر نشده قرار نگرفته بلکه این تغییر در راستای سیاست‌های کلی سازمان بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: پرونده یاد شده در خصوص یک واحد شیرینی فروشی در حال بررسی است و مسئولین این شیرینی فروشی با حضور در مرکز بهداشت شهرستان بویر احمد نسبت به عدم استفاده از الکل، عدم استفاده از شربت آلومینیوم ام جی، و رعایت اصول بهداشتی در تهیه شیرینی تعهد دادند که این مساله به معنای انجام دادن تخلفات از طرف آنها بوده است.

رایگانی اضافه کرد: این قول را به مردم استان کهگیلویه و بویر احمد و هموطنان در سراسر کشور می‌دانیم که رسیدگی و پرونده متخلفان در تعزیرات حکومتی تحت تأثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نمی‌گیرد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar