تولید خودروهای SWM در سیف خودرو

بروزرسانی در: سه شنبه 12 مهر 01 ساعت 02:33
تولید خودروهای SWM در سیف خودرو

مدتی است که تولید مدل G01 کراس‌اوور دو رگه‌ی ایتالیایی، چینی در سیف خودرو آغاز شده است. با توجه به لزوم تنوع و گسترش سبد محصولات قرار است به زودی مدل G01F هم در این شرکت تولید شود. هر دو مدل از لحاظ موتور، قدرت و حجم موتور و سیستم گیربکس یکسان هستند ولی از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با هم دارند.

خودرو SWM G01 یک خودروی چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می‌تواند حداکثر ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و دارای گیربکس شش سرعته خودکار است. محصول جدید سیف خودرو مجهز به شش کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر موبایل وایرلس، چراغ‌های گردشی در پیچ و سقف پانوراما است.

تولید خودروهای SWM در سیف خودرو

سیف خودرو با توجه به چالش‌های پیش‌رو در صنعت خودروسازی و مطابق با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصمم است با تمام توان فعالیت نماید. این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۸۰۰۰ دستگاه خودرو را دارد. هم اکنون تست‌های مربوط به آلاینده‌های زیست‌محیطی انجام شده و گواهی پلاک‌‌گذاری اخذ شده است. این خودرو به زودی به مشتریانی که پیش از این ثبت‌نام نموده‌اند تحویل داده خواهد شد.

تولید خودروهای SWM در سیف خودرو

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "تولید خودروهای SWM در سیف خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
متین
مهمان

من خودم قبلا سراتو سایپا داشتم ولی الان چون شکلش خیلی خوب و امکاناتش عالی بود این رو خریدم واقعا ماشین مهشری هست دست هر راننده ای رو از پشت بسته من فقط نگران خدمات پس از فروشش هستم چون سیف خودرو روی هر ماشینی که دست گذاشته ریده به اون ماشین عزیز و نازنین یک خورده ته دلم ترس دارم ولی چند روزه این ماشین رو دارم خیالم قرصه که اصلا نیاز به تعمیر نداره که بخوام نگران باشم هم طرف طراحی و هم از طرف قطعات واقعا عالی هست

متین
مهمان

من فقط نمیدونم بین این و سراتو سایپا کدوم رو بخرم جفتشون عالی هستند ولی چون خانواده شاسی بلند پسند هستن نمیدونم کدوم رو بخرم به نظر خودم چون دورگه هست و حداقل بدنش ایتالیایی هست میتوان روی این عالیجناب حساب باز کرد

متین
مهمان

ماشین خیلی عالیی هست