جلوگیری از برگزاری نمایشگاه های پر مخاطب در تهران!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
جلوگیری از برگزاری نمایشگاه های  پر مخاطب در تهران!

رئیس شورای شهر تهران در دومین روز از رقابت کاندیداهای شهرداری تهران بر ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در تهران تصریح کرد.

محسن هاشمی صبح دیروز با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد ترافیک برگزاری نمایشگاه کتاب و خودرو در تهران گفت: متاسفانه ناهماهنگی‌هایی در شهرداری و دولت وجود دارد که باعث پیدایش این نوع بی قانونی‌ها می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه شورای شهر تهران در گذشته مصوباتی در مورد ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در تهران داشته است،‌ اظهار کرد: به همین دلیل نمایشگاه شهر آفتاب با هزینه هنگفت ساخته شد و شما هم می‌بینید برگزاری نمایشگاه کتاب با همه تمهیدات ترافیکی باز هم باعث ایجاد ترافیک شد و از همین جا از استاندار، وزیر کشور و رئیس جمهور می‌خواهم که جلوی برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب را در تهران بگیرند؛ چون که تا آنجایی که اطلاع دارم این افراد مخالف برگزاری نمایشگاه هم هستند.

وی افزود: نباید با اعصاب و روان مردم بازی کرد و مسئولیت و تقصیر آزار و اذیت مردم بر عهده مدیرعامل نمایشگاه‌ها و وزارت بازرگانی خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که داستان برگزاری نمایشگاه خودرو که گفته می‌شود اواخر ماه جاری قرار است برگزار شود به کجا خواهد رسید!

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar