خرید و فروش حواله خودرو جرم است

چهارشنبه 21 خرداد 99 ساعت 13:42
خرید و فروش حواله خودرو جرم است

رئیس پلیس پایتخت از بررسی نشر اطلاعات کاربران رایتل از طرف پلیس خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح کاشف که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، در خصوص نشر اطلاعات کاربران رایتل اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص را پس از انجام بررسی‌ها اعلام خواهیم کرد؛ اما هم اکنون این موضوع در حال بررسی است و پلیس فتا به این موضوع وارد شده است. باید ببینیم که چه کم توجهی شده و اطلاعات مردم چگونه به سرقت رفته است.

رحیمی در خصوص خرید و فروش حواله خودرو هم اظهار کرد: خرید و فروش حواله خودرو جرم است و مواردی هم بوده که پلیس با شیوه‌های خود از آن مطلع شده و با آن برخورد کرده است. ما این موضوع را هم بارها اعلام کرده ایم که خرید و فروش حواله خودرو جرم است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد اتصال دوربین‌های مراکز صنفی به پلیس هم گفت: در این زمینه اقداماتی انجام داده‌ایم تا هم دوربین‌های کنترلی بازسازی و نوسازی شده و هم دوربین‌های مراکز حساس به مراکز پلیسی متصل شود.

رحیمی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه کمیته مبارزه با سرقت که صبح امروز با حضور استاندار تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه آخرین وضعیت سرقت در پایتخت مورد بررسی قرار گرفته و مصوباتی هم در این جلسه داشتیم. همچنین بنا شد تا با یاری خداوند حداقل ماهی یک بار این جلسه برگزار شود.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar