راه اندازی مجدد خطوط تولیدی عظیم خودرو

دوشنبه 22 آذر 00 ساعت 14:22
راه اندازی مجدد خطوط تولیدی عظیم خودرو

پس از مدت‌ها چشم‌انتظاری بالاخره مردم لرستان ‌توانستند شاهد سفر رئیس جمهور به این خطه شهید‌پرور و انقلابی باشند و میزبان آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی و برخی اعضای هیئت دولت در سفر به لرستان باشند.

در این سفر وزرای نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و معاون توسعه روستای و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و برخی معاونان وزرا و رؤسای سازمان‌های مختلف کشوری آیت‌الله رئیسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی کردند.

ازسرگیری فعالیت عظیم‌خودروی بروجرد به‌زودی

رئیسی گفت: در مورد از سرگیری فعالیت کارخانه عظیم خودرو بروجرد تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شده و فعالیت این کارخانه آغاز خواهد شد.

وی افزود: با رئیس کل دادگستری لرستان هماهنگ شده و نامه حل مشکلات این کارخانه به امضای اینجانب رسیده و از سرگیری فعالیت این کارخانه محتمل است

حمایت جدی دولت از استان لرستان

وی عنوان کرد: استان لرستان باید مورد حمایت جدی از طرف دولت قرار گیرند، اگر استاندار و مدیران این استان از سوی دولت حمایت لازم را دریافت نکنند این وظایف رخ نخواهد داد، حمایت از استان لرستان وظیفه ما است.

رئیس جمهور تصریح کرد: در ارتباط با مسئله اشتغال موضوعی خاص و ویژه است، مشکلات بیکاری در استان حل خواهد شد به گونه ای که مهاجرت معکوس صورت گیرد در خصوص روستاها نیز اگر اقتصاد آن ها فعال شود این روستاها به کارخانه بزرگ تولیدی تبدیل خواهند شد

وی با بیان اینکه معاونت اجرایی ریاست جمهوری مسئولیت پیگیری مصوبات استانی را بر عهده دارد گفت: دولت همچنین مصمم است طرح‌های صنعتی نیمه تمام و گاها تعطیل شده استان را با توجه به نقش این مجموعه‌های صنعتی در اشتغال و رفع بیکاری فعال کند.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar