خطوط تولید سایپا در روزهای تعطیل فعال خواهند بود

پنج شنبه 23 اسفند 97 ساعت 12:14
خطوط تولید سایپا در روزهای تعطیل فعال خواهند بود

خطوط تولید سایپا در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته، فعال خواهند بود.

برنامه افزایش تولید سایپا در هفته‌های گذشته وارد فاز جدیدی شده و در روزهای تعطیل آخر هفته هم، کارکنان این گروه برای دستیابی به اهداف تولیدی خود، در محل کار حاضر خواهند شد.

بعد از ماه‌ها رکود تولید که به خاطر تحریم‌ها، کمبود نقدینگی، تعطیلی خطوط قطعه‌سازان و برخی سوء مدیریت‌ها ایجاد شده بود، خطوط تولید سایپا چند هفته‌ای است در روزهای تعطیل آخر هفته هم متوقف نشده و به فعالیت خود مانند روزهای کاری عادی ادامه می‌دهد؛ به صورتی که تولید روزانه این گروه از مرز ۲ هزار ۲۰۰ دستگاه در روز عبور کرده است.

بر همین اساس، قرار است کارکنان این گروه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته مانند چند هفته اخیر، در محل کار حضور داشته باشند تا روند بهبود تولید خودرو را که از اوایل بهمن ماه در سایپا شروع شده، ادامه دهند و بنابر اعلام قبلی مدیران این گروه، تولید روزانه سایپا را به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه برسانند.

افزایش تولید خودرو در سایپا چندهفته‌ای است که باعث شتاب در تحویل خودروهای معوقه مشتریان و همین‌طور اجرای موفقیت‌آمیز طرح فروش فوری محصولات این گروه شده و قیمت این خودروها را در بازار تا اندازه‌ای کاهش داده است.

سایپانیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar