خودروهای زیر ۴۵ میلیونی گران نشده‌اند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خودروهای زیر 45 میلیونی گران نشده‌اند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خودروهای تولیدی گروه سایپا با قیمت‌های پایین از ۴۵ میلیون تومان، هیچگونه افزایش قیمتی نداشته‌اند.

محسن جهرودی اظهار کرد: خودروهایی مانند پراید، تیبا، ساینا و تندر ۹۰ که در سطح قیمتی پایین‌تر از ۴۵ میلیون تومان قرار دارند مشمول قیمت‌گذاری شورای رقابت بوده و بالا رفتن قیمت این اتومبیل‌ها در حیطه مصوبه‌های این شورا است در این صورت این اتومبیل‌ها هیچگونه افزایش قیمتی تاکنون صورت نگرفته است.

وی با اشاره به بالا رفتن قیمت ۹.۶ درصدی خودروهای با رده قیمتی بالاتر از ۴۵ میلیون تومان این شرکت به خصوص سراتو، ساندرو، ساندرو استپ‌وی، برلیانس، چانگان و آریو، یاد آوری کرد: هیچ یک از نمایندگی‌های فروش سایپا اجازه ارائه خودرو به متقاضیان به قیمتی بیشتر از قیمت‌های مصوب فروش را ندارند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه با هدف دسترسی بهتر و امن‌تر مردم به محصولات و جلوگیری از سودجویی دلالان اتومبیل در بازار، تمامی طرح‌های فروش خودروها از طریق سامانه فروش اینترنتی و با تعریف هر کد ملی یک اتومبیل در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این اقدام با هدف جلب رضایت متقاضیان و سهولت بیشتر در دسترسی مطمئن به خودروهای این گروه صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: بازرسی از نمایندگی‌های فروش محصولات با هدف شناخت صحت عملکرد فروش و رعایت حقوق متقاضیان در عملیات فروش خودرو با قیمت‌های مصوب به طور مستمر انجام می‌شود و اگر مردم هرنوع تخلفی را در این حوزه شناسایی کردند می‌توانند به شماره ۰۹۶۵۵۰ مرکز امور متقاضیان، اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی و برخورد لازم انجام مگیرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "خودروهای زیر ۴۵ میلیونی گران نشده‌اند"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیر
مهمان

برلیانس ۲۳۰ بیست روز پیش ۴۰ تومن بود حالا شده ۴۴ بعد میگن زیر ۴۰ میلیون گرون نشده البته قیمت کارخونه اش این مدیر عامل سایپا لااقل اول یه برسی کنه بعد حرف بزنه