خودروی اچ ۳۰ کراس پرفروش‌ترین محصول چینی بازار

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خودروی اچ 30 کراس پرفروش‌ترین محصول چینی بازار

خودروی اچ ۳۰ کراس، ایران خودرو در سال پیش توانست با افزایش ۶۱ درصدی تولید و عرضه نسبت به سال ۹۵، عنوان پرفروش‌ترین محصول چینی سال ۹۶ را از آن خود کند.

خودروی اچ ۳۰ کراس با امکانات مدرن و مشتری پسند موفق شد در سال پیش افزایش ۶۱ درصدی شمار تولید نسبت به سال ۹۵ را تجربه و همینطور عنوان پرفروش‌ترین خودروی چینی در سال ۹۶ را از آن خود کند. ایران خودرو در سال قبل با به کارگیری راهبردهای مناسب در بازاریابی و همینطور اجرای روش‌های گوناگون در فروش محصول، شمار ۳۰ هزار و ۹۲۹ دستگاه از این خودرو را وارد بازار کرده است. تولید در سال ۹۵ به شمار ۱۱ هزار و ۹۵۸ دستگاه بوده است.

این درحالی است که بعضی از خودروهای رقیب در بازار با کاهش زیادی در شمار تولید و عرضه، به علت نبود تقاضا در بازار رو به رو بوده‌اند.این خودرو طبق نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دو ستاره کیفیت را اخذ کرده است. ایران خودرو تصمیم دارد در سال جاری با اجرای طرح‌های بهبود، سطح کیفیت آن را به سه ستاره ارتقا دهد.

این خودرو از زمان شروع تولید توجه متقاضیان را جلب کرده و توانسته سهم مناسبی را در بازار اخذ کند. هم اکنون در مقایسه با خودروهای هم قیمت، اچ ۳۰ کراس دارای موقعیت بهتری بوده و پیش بینی می‌شود با ارتقای سطح کیفیت، اقبال متقاضیان هم افزایش یابد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "خودروی اچ ۳۰ کراس پرفروش‌ترین محصول چینی بازار"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رضا
مهمان

۱۱ هزار و ۹۵۸ دستگاه … نه بابا … کی اینو میخره … واقعا زشته … برند هم نداره مثل ال ۹۰ یا ساندرو …

نا امید
مهمان

هر کارش بکنند بازم زشته
ماشین یه خورده باید زیبا باشه
هر چی بد سلیقه گی بوده یه جا جمع شده
فکر کنم چند تیکه رو همینطوری پرت کردند بهم چسبیده
شروع به منتاژ کردند