خودرو سال ۱۴۰۱ ارزان میشود !

دوشنبه 3 آبان 00 ساعت 13:25
خودرو سال 1401 ارزان میشود !

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال بالغ بر ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو بیش از برنامه پیش بینی شده تولید خواهد شد.

سید رضا فاطمی امین پس از بازدید از خط تولید خودروی تارا اتوماتیک در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان سال  بالغ  بر  ۱۰۰  هزار  دستگاه  خودرو بیش از برنامه پیش بینی شده تولید خواهد شد ضمن اینکه سال آینده تولید خودرو توسط خودروسازان به بیش از یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خواهد رسید که در آن مقطع دیگر قرعه کشی برای خودرو نخواهیم داشت و قیمت خودرو نیز کاهش می‌یابد.

وی افزود: در قالب یک برنامه ویژه، ۹ طرح برای صنعت خودرو طراحی شده است که بخشی از اجرای این برنامه به عهده ما و بخشی دیگر  به  عهده  خودروسازان  است.

فاطمی امین، صنعت خودرو را با اجرای این برنامه‌ها، صنعتی رو به جلو توصیف کرد و گفت: روز‌های خوبی را برای این صنعت پیش‌روداریم. خودرو به نوعی مظهر صنعت ایران است و خودروسازان برنامه منظم خود را در همه حوزه‌ها اعم از تولید مونتاژ و قدرت سازیصورت هفتگی به ما ارائه می‌دهند و مورد رصد قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: از مدیران خودروسازی خواسته‌ایم که در کوتاه‌ترین زمان، کیفیت خودرو‌های تولیدی خود را افزایش دهند تا رضایت مشتریان را به دست آورند.

وزیر صمت گفت: از زمان به عهده گرفتن مسئولیت در وزارت صمت، ۱۰ برنامه راهبردی را در دستور کار قرار دادیم که یکی از آن‌هاصنعت خودرو بوده است، موانع، ظرفیت‌ها و چالش‌های این حوزه شناسایی شده است.

فاطمی امین افزود: خودرو ظرفیت صادرات نیز دارد که سازمان توسعه تجارت با شناسایی ظرفیت ها، صادرات در این حوزه را از سال آینده با قدرت و جدیت بیشتری در دستور کار قرار می‌دهد.

وی در خصوص صادرات خودرو اضافه کرد: صادرات خودرو به سه شکل صادرات خودروی کامل، صادرات قطعات و راه اندازی خطتولید در کشور هدف صاداراتی است.

وزیر صمت گفت: خط تولید خودرو در چند کشور در حال فعالسازی است که تا پایان سال یکی ازخطوط فعال خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

7 دیدگاه ها برای "خودرو سال ۱۴۰۱ ارزان میشود !"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
یاس
مهمان

لعنت بر بانیان گرانی همش دروغه همش وعده وعیدهای تو خالی همش دروغی بیش نیست این اربه های مرگ رو اسمش رو گذاشتین ماشین از ان موقعی که واسه مرغ صف کشیدیم قرعه کشیش مد شد مافیای کشور ما شده ایران خودرو و سایپا این کشور درست بشو نیست تیغ زدن مد شده

Reza
مهمان

این همونی هست که میگفت خودرو نخرید تا آخر سال ارزون میشه ، چی شد ، ارزون که نشد هیچ گرون تر هم شد

مهسا
مهمان

عجب آخه چطور باور کنیم وقتی که هیچ کدوم دروغ ها تون راست در نیومده

سامان
مهمان

هرشخصی که درجایگاه وزیر صمت بنشیند خب نمی آید حرف ناامیدکننده بزند وفقط شروع به تعریف وتمجید می کند واساسا باید صحبت های آقای وزیر را به طور وارونه خواند وعمل کرد چون هیچوقت واقعیت روبه مردم نمی گویندبلکه برعکسش را می گویند همین وتمام

مظلوم
مهمان

زیاد حرف مفت می زنه حالا سال دیگه هم می بینیم

بهار
مهمان

موافقم و هیچ بحثی نیست که زیاد حرف میزنن

محمد
مهمان

اون چ کشور عقب افتاده بدبختیه که بخاد خودروی ما رو وارد کشورش کنه