دادستانی نمی تواند مشکلات صنعت خودرو را حل کند

سه شنبه 26 بهمن 00 ساعت 11:54
دادستانی نمی تواند مشکلات صنعت خودرو را حل کند
دادستان کل کشور گفت: در دولت قبلی بار‌ها برای حل مشکلات صنعت خودرو جلسات متعددی با وزیر قبلی صنعت برگزار کردیم، اما زور ما نرسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری، با بیان این مطلب خواستار مقابله با مافیای پشت صحنه صنعت خودروسازی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم شد و اظهار داشت: وزارت صنعت می‌تواند روی حمایت‌ های قوه قضائیه در این بخش حساب کند.

وی ادامه داد: از وزیر صنعت در وهله اول به عنوان یک شهروند و در مرحله بعد به عنوان مدعی العموم درخواست و مطالبه می‌کنم که به فریاد صنعت خودرو برسد چرا که صنعت خودرو امروز گرفتار اختاپوسی است که نمی‌گذارد محصولات آن به گونه‌ای که شایسته مردم است تولید شوند.

دادستان کل کشور افزود: توصیه ما این است که از افراد کاردان استفاده کنید و دستگاه قضا هم هرجور که شما بخواهید در کنار شما خواهد بود تا بتوانید صنعت خودرو را از این وضعیتی که هست نجات دهید، مافیایی که پشت صنعت خودرو مخفی شده است نمی‌گذارد این صنعت آبروی متناسب با شرایط صنعت کشور ایجاد کند و شما باید با آن مقابله کنید.

وی خاطرنشان کرد: البته صنعت خودرو یک نماد است که اصلاح آن هم مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است و هرجایی که ما می‌رویم یکی از مواردی که مردم انتقاد می‌کنند کیفیت خودرو‌های داخلی است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar