دستگیری خودروسازان را از قوه قضاییه پیگیری کنید!

یکشنبه 3 شهریور 98 ساعت 15:21
دستگیری خودروسازان را از قوه قضاییه پیگیری کنید!

وزیر صنعت، معدن و تجارت از درخواست این وزارتخانه از بانک مرکزی برای افزایش مهلت بازگشت ارز برای صادرکنندگان فرش خبر داد و در جواب به سوالی در مورد دستگیری خودروسازان گفت که این موضوع باید از قوه قضاییه پیگیری شود.

امروز (یکشنبه) بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

در این مراسم رضا رحمانی یکی از درخواست‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف را افزایش مهلت بازگشت ارز حاصل از صادرات عنوان کرد و گفت: از بانک مرکزی درخواست کردیم مهلت بازگشت ارز را برای صادرکنندگان فرش از هفت به ۱۲ ماه افزایش دهد.

وی افزود: فرش ایرانی مشتریان خاص خود را دارد و با توقف صادرات فرش به آمریکا امکان بازاریابی جدید در شرق آسیا هم وجود دارد که باید در تولیدات‌مان سلایق آن‌ها را در نظر بگیریم.

وزیر صمت استقبال کشورهای دیگر از نمایشگاه فرش دستباف ایران را خوب توصیف کرد و از حضور سفرای ۱۴ کشور در افتتاحیه این نمایشگاه خبر داد.

وی با ذکر اینکه غیر از بحث بازاریابی، مهم‌ترین مشکل صنعت فرش تأمین مواد اولیه است، تصریح کرد: بخشی از مواد اولیه فرش ایرانی در داخل کشور تأمین می‌شود که مشکل جدی ندارد و باید هماهنگی‌های لازم انجام شود. برای تأمین بخش دیگر هم همیشه واردات داشتیم.

این مقام مسئول در آخر در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد خودروسازان بازداشتی، گفت: بازداشتی‌های خودرو را از قوه قضاییه بپرسید و تنها در خصوص فرش سؤال بپرسید.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar