توقیف سالانه ۶۰۰ هزار خودرو برای معاینه فنی ‌و بیمه شخص ثالث

شنبه 2 تیر 03 ساعت 10:33
توقیف سالانه ۶۰۰ هزار خودرو برای معاینه فنی ‌و بیمه شخص ثالث

رئیس پلیس راهور فراجا گفت که سالانه حدود ۶۰۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت به دلیل فقدان معاینه فنی و بیمه شخص ثالث توقیف می‌شوند.

سردار سید تیمور حسینی اظهارداشت: موضوع معاینه فنی و بیمه شخص ثالث از خطوط قرمز پلیس راهور است که در این مورد با هر وسیله نقلیه‌ و راننده متخلفی بدون اقماض برخورد خواهد شد.

وی افزود: موضوع انضباط ترافیکی موضوع ویژه و گسترده‌ای است،که پلیس راهور با تمامی ظرفیت خود در میدان حضور پیدا کرده است زیرا کوچکترین بی توجهی در این زمینه ممکن است جان و ایمنی مردم را به خطر بیاندازد.

توقیف سالانه ۲ میلیون دستگاه وسیله نقلیه به دلیل تخلفات

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سالانه ۲ میلیون دستگاه وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودروی سواری و همچنین خودروهای کار توسط پلیس راهور به دلایل تخلفات مختلف راهنمایی و رانندگی توقیف می شود.

سردار حسینی ۳۰ درصد توقیف وسایل نقلیه را مربوط به فقدان دریافت معاینه فنی و همچنین بیمه نامه شخص ثالث عنوان کرد و افزود: در قسمت توقیف خودروها،موضوع معاینه فنی از فراوانی بسیاری برخوردار است لذا توجه به این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین از شهروندان می خواهیم نسبت به دریافت معاینه فنی و در صورت داشتن شرایط اسقاط خودرو موارد لازم را مورد توجه قرار دهند.

برخورد با موتورسیکلت فاقد شخص ثالث

وی درباره موتورسیکلت ها نیز اظهارداشت: در مورد موتورسیکلت ها شاهد فراوانی عدم برخورداری از بیمه نامه شخص ثالث هستیم که پلیس به جد با آن برخورد می کند.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد که هیچ تمایزی در موضوع بیمه نامه شخص ثالث وجود ندارد و با موتور سیکلت ها نیز همانند خودروهای شخصی برخورد خواهد شد.

سردار حسینی درباره ثبت تخلف عدم برخورداری از بیمه شخص ثالث توسط سامانه های هوشمند و دوربین های کنترل ترافیک گفت: موتورسیکلت ها نیز همانند دیگر وسائل نقلیه توسط سامانه‌های هوشمند رصد و در صورت عدم برخورداری از بیمه نامه جریمه خواهند شد.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar