هیچ محدودیتی در جاده‌های کشور نداریم

یکشنبه 25 اسفند 98 ساعت 12:43
هیچ محدودیتی در جاده‌های کشور نداریم

رئیس پلیس راه با ذکر اینکه هیچ محدودیتی در کشور نداریم گفت: در ورودی گیلان و مازندران با توجه به وضعیت خاص، غربالگری با شدت بیشتری توسط تیم‌های بهداشتی و درمانی انجام می‌شود.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر اعمال  انسداد در ورودی‌های بعضی از شهرها اعلام کرد: ما هیچ محدودیتی در هیچ کجای کشور نداریم ؛اما در مبادی ورودی بعضی از استان‌ها  مجموعه‌ای متشکل از وزارت بهداشت، هلال احمر و دیگر تیم‌ها تست غربال گری را انجام می‌دهند؛ هرچند ماموران پلیس راه نیز برای کنترل ترافیک حضور فعال دارند.

رئیس پلیس راه با تأکید بر این مطلب محدودیت به معنای مسدودیت مسیر نداریم به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا پرداخت و گفت: بر طبق این مصوبه هیچ استانی نباید محدودیت‌ها را به صورت مستقل  جزیره‌ای و بخشی ایجاد کند.

سردار حسینی در پاسخ به سؤال دیگر در مورد محدودیت‌های ورود به گیلان و مازندران گفت:در گیلان و مازندران هم با توجه به شرایط خاصی که وجود دارد  غربالگری با شدت بیشتری اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه در واکنش به مطلبی با موضوع" اجاره پلاک ساکنین محلی برای رد شدن از پلیس "که شهروندان در عنوان کرده بودند که برای رد شدن از محدوده پلیس راه در شهر جوکار افرادی فرصت طلب پلاکهای خوردوی خود را با مبالغی به دیگران واگذار می‌کنند؛ گفت: این مساله کاملاً کذب است چون که در جوکار و همچنین استان همدان محدودیتی بر قرار نیست که بخواهند چنین تخلفی را انجام دهند.

سردار حسینی به آخرین آماری که از سامانه تردد شمار جاده‌ها اخذ شده، اشاره و بیان داشت: از ابتدای اسفند تا کنون نسبت به مدت مشابه در سال اخیر ۲۱ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

وی گفت: تنها مسیری که در این مدت رفت و آمد در آن کاهش نداشته،  آزادراه تهران-کرج است ؛آن هم به دلیل استفاده کمتر مردم از مترو و استفاده بیشتر از خودروی شخصی  است.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar