رشد ۴۵ درصدی تولید سایپا نسبت به هفته گذشته

یکشنبه 28 بهمن 97 ساعت 13:41
رشد 45 درصدی تولید سایپا نسبت به هفته گذشته

شرکت خودروسازی سایپا در راستای روند رو به رشد تولید، در هفته اخیر به طور میانگین روزانه ۲۰۶۲ دستگاه خودرو تولید و به بازار عرضه کرده است.

شرکت خودروسازی سایپا در هفته منتهی به ۲۶ بهمن ماه ۹۷ به طور میانگین ۲۰۶۲ دستگاه خودرو تولید کرد که این شمار نسبت به هفته ما پیش ۴۵ درصد رشد نشان می‌دهد و نسبت به هفته نخست بهمن ماه هم ۹۰ درصد رشد داشته است.

گفتنی است با حضور مدیرعامل جدید شرکت خودروسازی سایپا و سیاستگذاری جدید وی در راستای بهبود شرایط تحویل و رضایت متقاضیان که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همراهی شرکت‌های داخلی قطعه‌سازی انجام گرفته است، افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار سایپا و شرکت‌های تابعه در دستور کار قرار گرفته و در هفته اخیر تیراژ تولید شرکت سایپا که بسیار کاهش یافته بود به بیش از ۲ هزار دستگاه رسید که رکوردی در تولید ۶ ماهه سایپا محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است این افزایش تولید با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همکاری گروه‌های قطعه‌سازی انجام گرفته و تداوم این حمایت‌ها باعث ادامه روند افزایشی تولید خواهد شد و در نهایت بخش زیادی از خودروهای ثبت نامی تحویل خریداران شده که مطمئناً موجب ایجاد تعادل قیمت در بازار می‌شود.

سایپا نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar