روند کاهشی قیمت خودرو در بازار قابل رویت است

سه شنبه 17 اردیبهشت 98 ساعت 12:49
روند کاهشی قیمت خودرو در بازار قابل رویت است

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: ظرف دو سه روز اخیر با اقداماتی که وزارت صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان داشته است روند نزولی قیمت خودرو در بازار قابل رویت است.

فرشاد مقیمی روز دوشنبه بعد از پایان نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در محل وزارت کشور و در جمع خبرنگاران افزود: افزایش قیمت خودرو در بازارهای کشور از نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت اصلاً قابل پذیرش نیست و رسمیت هم ندارد به خاطر این که ما در افزایش نرخ خودرو تغییری اتفاق نیفتاده است.

مقیمی اظهار داشت: خودروسازان کشور هیچ افزایش قیمتی نداشتند. قیمت‌ها، با قیمت‌های گذشته در حال واگذاری به مردم است اما بازی گردانان هستند که از این تلاطم‌های که در بازار وجود دارد، تلاش می‌کنند مردم را تحریک کنند و در بازار بیشتر حضور داشته باشند و این حضور بیشتر نمایش عرضه کمتر از آن سمت موجب می‌شود که افزایش قیمت داشته باشیم.

وی یادآوری کرد: به رغم قیمت‌هایی که در بازار و سایت‌های خبری اعلام شد در بازار هیچ خرید و فروشی هم اتفاق نیفتاده است. اگر هم بوده است به صورت محدود ظاهری و صوری بوده است تا این که نشان بدهند قیمت تا این سطح افزایش پیدا کرده است.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: ظرف دو سه روز پیش اقداماتی که وزارت صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان داشته است روند نزولی کاهش قیمت خودرو در بازار قابل رویت است.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar