شکایت ثبت نام کنندگان خودرو به مجلس رسید

بروزرسانی در: چهارشنبه 19 آبان 00 ساعت 14:20
شکایت ثبت نام کنندگان خودرو به مجلس رسید

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس جزئیاتی از شکایات مردمی از گروه‌های خودروسازی را تشریح کرد.

داداشی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از شمار زیادی شکایات مردمی از خودروسازان به این کمیسیون خبر داد و گفت: در طول ماه‌های گذشته شکایات گوناگونی پیرامون کیفیت، نحوه فروش، خدمات پس از فروش، قیمت‌گذاری و مواردی مثل آن به کمیسیون اصل ۹۰ واصل شده است.

وی با ذکر اینکه کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مأمور رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص شرایط خودروسازی‌ها شده است، اظهار داشت: بتازگی یکی از گروه‌های خودروسازی به خاطر گرانفروشی با حکم سازمان تعزیرات جریمه‌ای ۲۶ میلیاردی شده که این موضوع هم در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: شرایط خودروسازی در کشور وحشتناک است که باید این شرایط ساماندهی شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس در پایان یادآوری کرد: گزارش نهایی نتایج بررسی‌های شکایات مردمی از خودروسازان که به کمیسیون اصل ۹۰ واصل شده، در اسرع وقت تکمیل و جهت قرائت در صحن پارلمان، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "شکایت ثبت نام کنندگان خودرو به مجلس رسید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

لطفا تاکسی های ثبت نام شده را بدون افزایش تحویل دهید ما انتظار اینقدر افزایش را نداشتیم و درتوانمان نیست

راننده فقیر
مهمان

با سلام بیشتر از دوماهه برای نوسازی تاکسی پول واریز کردیم قرار براین بود دوماهه تحویل دهند اکنون قیمت کارخانه را بالا بردند لطفا پیش فاکتور تاکسی ها را بدون افزایش قیمت صادر کنند چون بعد از دو ماه قیمت بالا رفت. خواهش می کنیم بفکر ما باشید چند ساله درآمدی نداریم و خیلی از همکارانمان هم بخاطر کرونا جانشان را از دست دادند