ضرورت اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو

دوشنبه 22 اردیبهشت 99 ساعت 17:32
ضرورت اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو

آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن تقدیر از برنامهها تلاشها و گزارش خوب این وزارتخانه، اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو را ضروری دانست.

آیت الله رئیسی در دیدار با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به التهابات ایجاد شده در نظام توزیع خودرو و افزایش غیر منطقی قیمت خودروهای تولید داخل گفت: با توجه به اختیارات اعطایی از طرف شورای عالی هماهنگی اقتصادی به وزارت صمت باید از طرف این وزارت خانه تدابیری اتخاذ شود که در ایام شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن به هیچ عنوان مشکل جدیدی برای مردم ایجاد نشود.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر لزوم اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو افزود: نظام توزیع خودرو باید به طوری‎ باشد که نیازمندان واقعی بتوانند به سهولت از خودروسازان خودروی مورد نیاز را تهیه کنند و فرصت التهاب آفرینی از افراد سودجو و فرصت طلب در بازار مایحتاج عمومی نیز گرفته شود.

در این دیدار وزیر صمت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار خودرو تاکید کرد: بنا داریم در حوزه تولید خودرو به طوری‎ رفتار کنیم که مانعی فراروی تولید ایجاد نشود و تولیدات خودرویی به سهولت به دست مصرف کننده برسد.

رحمانی همچنین گزارشی از راه اندازی دوباره کارخانجات واگذار شده از طرف سازمان خصوصی سازی ارائه کرده و وعده داد مشکلات مربوط به شرکت هپکو در اسرع وقت مرتفع گردد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط خاص کشور در ایام شیوع بیماری کرونا، اعلام کرد در مورد تأمین کالاهای اساسی مردم هیچ نگرانی وجود ندارد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "ضرورت اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
طاهره
مهمان

سلام.خدارو شکر که بالاخره یه نفر خواست به وضعیت خودرو روسرو سامان بده خرید خودرو شده مثل کنکور.سی دی آموزشی داره.ترفند داره.کم مونده برنامه ی تلویزیونی و رادیویی هم داشته باشه.اصلا من میگم بیآیید مدرک بدیم.آخه یه نفر تحصیل کرده دانشگاهی اینقدر درآمد نداره که ثبت نام خودرو درآمد داره.همه دارند دلال میشن بدون زحمت پول هنگفت حالا گور بالای آدمی که صبح تا شب زحمت می‌کشه.این اقتصاد مریض نیست فرجه.