طرح امداد نوروز ایران خودرو آغاز شد

شنبه 25 اسفند 97 ساعت 14:45
طرح امداد نوروز ایران خودرو آغاز شد

شرکت خودروسازی ایران خودرو در آستانه فرارسیدن عید نوروز و شروع سفرهای نوروزی طبق روال سال‌های اخیر به جهت تسهیل سفر مسافران نوروزی، صبح امروز افتتاحیه جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو را برگزار کرده و از ۲۶ اسفند ماه لغایت ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خواهد بود.

به دنبال افتتاحیه جشنواره خدمات نوروزی شرکت خودروسازی ایران خودرو، سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو در جلسه خبری اظهار کرد: با وجود این که سال ۱۳۹۷ برای همه مردم سال پر مشقتی بود، ولی با همکاری و همراهی مشتریان موفقیت‌هایی هم برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان حاصل شد. از زمانی که فعالیت‌های امدادی در ایران خودرو شروع شد ضعف‌های اطلاعاتی زیادی وجود داشت و نمی‌توانسیم در بستر زمانی مناسب به مشتریان ارائه خدمات داشته باشیم؛ ولی با همت تیم ایران خودرو این اتفاق افتاد و شبکه خدمات پس از فروش به نقطه‌ای رسید که اکنون بیش از ۲۰۵۰ امداد خودرو در مسیرهای اصلی و فرعی جاده‌ای در طرح نوروزی آماده خدمت رسانی سریع، با کیفیت و اطمینان بخش به مشتریان شرکت ایران خودرو باشند.

وی افزود: در طرح نوروزی ۱۳۹۸ سیستم هوشمندسازی پاسخگویی به مشتریان (IVR) هم جهت تسریع در امدادرسانی راه‌اندازی شده است. شرکت خودروسازی ایران خودرو ۱۶ گروه خودرویی در ۶ برند داشته که از ۴۲۰ شهر ایران در ۳۰۸ شهر دارای نمایندگی فعال است. ایران خودرو در نظر دارد در سال ۱۳۹۸ در تمامی شهرها نمایندگی‌های خود را فعال کند تا همه ۱۶ گروه خودرویی خدمات دریافت کنند.

حسینی با یادآوری این که سال پیش طرح نوروزی به مدت ۱۸ روز اجرا شده است، اعلام کرد: طبق برنامه تنظیم شده، طرح امداد نوروزی ۱۳۹۸ شرکت ایران خودرو از ۲۶ اسفند ماه شروع و تا ۱۸ فروردین ماه ۱۳۹۸ به مدت ۲۱ روز ادامه دارد. امسال با اضافه شدن ۳ روز بیشتر با دامنه گسترده از خدمات آماده امدادرسانی هستند. ۱۴۹ خودرو یک شیفت و ۱۶۶ خودرو دوشیفت در این طرح که در مجموع ۲۶۵ نمایندگی را پوشش می‌دهد در این طرح قرار دارند.

مدیرعامل ایساکو تشریح کرد: ۲۰۵۰ امداد خودرو در طرح نوروزی ۹۸ آماده خدمت‌رسانی هستند که ۴۹۰ دستگاه برای حمل، ۱۴۴ مورد حمل عمومی، ۱۲۴ دستگاه خودرو سوار، ۸۰ مورد امدادگر پلاس، ۵۴ دستگاه سرویس در محل، ۴ دستگاه فرا امداد، ۸۳۲ دستگاه خودروی امدادی، ۲۸۲ مورد امداد دومنظوره، ۲۸ دستگاه امداد موتورسوار، ۸ پایگاه امدادی و ۴ کانکس را شامل می‌شود. ضمن این که ۴۳۶۰ نفر پشتیبان این جشنواره و طرح نوروزی هستند.

وی افزود: هشت پایگاه ثابت در خروجی‌های کلان شهر تهران در نظر گرفته شده است علاوه بر این پایگاه‌های امدادی جانمایی شده به تفکیک جاده‌ای عبارتند از: ۲۵ اکیپ در محور هراز، ۱۴ اکیپ در محور فیروزکوه، ۶ اکیپ در محور گرمسار، ۱۰ اکیپ در محور قم، ۶ اکیپ در محور ساوه، ۱۶ اکیپ در محور قزوین، ۲۰ اکیپ در محور چالوس و ۸ اکیپ در محور کرج جانمایی شده‌اند.

حسینی بیان کرد: کانال‌های ارتباطی مشتریان و ایساکو، کانال رسمی شرکت، اپلیکیشن ایساکو و وب سایت ir.144 هستند که مشتریان می‌توانند در صورت بروز مشکل جانمایی امدادهای فنی نمایندگی‌ها را پیگیری کنند. علاوه بر این در محورها هم می‌توانند با شماره‌گیری تلفن تماس ۰۹۶۴۴۰ درخواست خود را اعلام و تقاضای امداد مورد نیاز خود را داشته باشند.

وی تاکید کرد: مشتریان می‌توانند از همین درگاه‌ها خدمات اصل را دریافت کرده و از اصالت قطعات و همچنین هزینه‌ها اطمینان حاصل کنند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar