جزئیات فروش کامیون‌های دست دوم وارداتی!

بروزرسانی در: پنج شنبه 12 دی 98 ساعت 20:12
جزئیات فروش کامیون‌های دست دوم وارداتی!

در غفلت یا حمایت دستگاه‌های نظارتی، فروش کامیون‌های وارداتی دست دوم توسط بعضی از شرکت‌های حمل و نقل بار آغاز شده است.

از ۲ سال پیش زمزمه‎هایی مبنی‌ بر جایگزینی خودروهای کارکرده اروپایی به‎ جای خودروهای فرسوده به گوش می‎رسید که البته این موضوع نگرانی‎هایی را برای فعالان در این صنعت به‎ ویژه تجاری‎سازان داخلی به‎ وجود آورده است ولی در حال حاضر در غفلت یا حمایت دستگاههای نظارتی شاهد آگهی فروش کامیون‌های کارکرده توسط بعضی شرکتهای حمل و نقل بار هستیم.

بر اساس این گزارش، پیش فروش کامیون‌های وارداتی داف مدل ۲۰۱۷ در حالی توسط بعضی از شرکتهای حمل و نقل بار انجام می‌گیرد که گفته می‌شود مطابق قانون این شرکتها تنها مجوز واردات این خودروها را برای استفاده در ناوگان حمل و نقل بار خود دارند و تاکنون مجوزی برای پیش فروش این خودروها از طرف وزارت صمت صادر نشده است!

بر اساس اطلاعات بدست آمده، قیمت نهایی کامیون‌های داف ۲۰۱۷ که توسط یکی از شرکتهای حمل و نقل پیش فروش می‌شود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که با پیش پرداخت یک میلیارد تومانی و اقساط ۶۰ ماهه و تحویل ۴ ماهه انجام می‌گیرد.

میزان کارکرد کامیون‌های دست دوم وارداتی که بتازگی توسط شرکتهای حمل و نقل وارد و پیش فروش آنها آغاز شده، ۳۰۰ هزار کیلومتر است.

در چنین وضعیتی این سؤال مطرح می‌شود واردات و پیش فروش کامیون‌های کارکرده توسط شرکت‌های حمل و نقل بار با چه مجوزی انجام گرفته و آیا وزارت صنعت از این اقدام شرکتهای حمل و نقل بار مطلع است یا این جریان در غفلت یا حمایت مسئولان انجام گرفته است.

پرشین خودرو

کامیون چاپار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "جزئیات فروش کامیون‌های دست دوم وارداتی!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ربان
مهمان

*** ما باشند میخواهند کامیون دست دوم که بدرد نمیخوره وارد کشور کنند هر مصرف کننده ای بخرد بیچاره میشود متور ماشینها تا ۴سال کار میکنند بعد از ۴سال باید تمامی لوازم یدکی عوض بشه دولت با این کار فقط به مردم ضرر میزنه به سود خودش افرادی از این کامیونها بگیرند زندگیشان فنا دادند با اقساط ماهانه سنگین