مشکلی برای تأمین قطعات خودروهای چری نداریم

دوشنبه 4 شهریور 98 ساعت 13:45
مشکلی برای تأمین قطعات خودروهای چری نداریم

قائم‌ مقام مدیر‌عامل گروه خدمات پس‌ازفروش مدیران ‌خودرو خطاب به دارندگان محصولات این شرکت گفت: کمپین تابستانی مدیران خودرو تا ۷ شهریورماه پذیرای دارندگان محصولات این گروه خودروسازی است و مشتریان، این فرصت طلایی را از دست ندهند.

سردار توفیقی‌آذر در جلسه خبری  با ذکر این‌که هم اکنون گروه مدیران ‌خودرو با سرمایه‌گذاری بیش از ۲.۵ میلیارد تومان در حال برگزاری کمپین خدماتی تابستان است، افزود: «کمپین خدماتی تابستانی ما که از ۲۶مرداد شروع شده است، تا پایان هفته جاری یعنی ۷شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این کمپین برخلاف هزینه‌های سنگینی که برای شرکت داشته، با هدف افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان ایجاد شده است تا علاقه‌مندان بتوانند در نمایندگی‌های مجاز مدیران‌ خودرو در سراسر کشور، از خدمات استاندارد بهره‌مند شوند.

توفیقی آذر یادآوری کرد: بازدید‌های رایگان شامل کولر، سطح مایع خنک‌کننده موتور، سطح مایع شیشه‌شوی، لاستیک‌ها، نشتی مایعات و ضدیخ، سطح روغن ترمز، چراغ‌های داخل و خارج خودرو، تنظیم‌باد لاستیک‌ها و چک کردن خودرو با دستگاه عیب‌یاب می‌شوند. همچنین این طرح شامل ۳۰درصد تخفیف برای روغن موتور و ۵۰درصد تخفیف برای فیلتر هوا و روغن خودروهای چری و ام‌وی‌ام است.»

وی در ادامه افزود: «این کمپین با هدف ایجاد ذهنیت مثبت برای مشتریان، بالارفتن رضایت‌مندی آن‌ها و همچنین افزایش میزان پذیرش شکل گرفته و تا امروز نزدیک به ۳۰ ‌درصد میزان پذیرش روزانه در نمایندگی‌های ما ارتقا یافته است.

همچنین از زمان برگزاری این کمپین تاکنون نزدیک به ۶هزارنفر از آن استقبال کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان این دوره به ۱۵هزار مراجعه افزایش پیدا کند. علاوه‌بر آن یکی دیگر از اهداف این کمپین، ایجاد فرصت مجدد برای آن دسته از مشتریانی است که دوره گارانتی خودرویشان به پایان رسیده که می‌توانند با استقبال از این کمپین با دیگر محصولات جدید شرکت آشنا شوند. از همین‌رو طبق بررسی‌های انجام ‌شده، ۲۵درصد مشتریانی که از این کمپین استقبال کرده‌اند، دوره گارانتی خودروهایشان پایان یافته است.

صعود ۹پله‌ای مدیران‌خودرو در آخرین ارزیابی ISQI

توفیقی‌آذر در ادامه این جلسه از بهبود شرایط گروه خدمات پس‌ازفروش مدیران ‌خودرو در آخرین ارزیابی انجام گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI خبر داد و گفت: «شرکت خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو در مقایسه با سال ۹۶ توانسته است ۹پله صعود کند و از مقام چهاردهم به ششم ارتقا یابد. درواقع می‌توان گفت مدیران‌ خودرو بیشترین میزان رشد را در بین شرکت‌های خودرویی داشته است.»

بر این اساس مدیران‌ خودرو در آخرین ارزیابی ISQI در مورد سیستم نظارت مدیریتی توانسته است ۵۰ درصد رشد داشته باشد و از امتیاز ۵۵ به امتیاز ۸۳ دست پیدا کند. همچنین این شرکت در حوزه نمایندگان هم رشد بسیار خوبی داشته و از امتیاز ۵۹ به ۷۵ رسیده که این ۱۶ امتیاز ارتقایافته حاصل برنامه‌ریزی دقیق و مدونی بوده که در‌راستای رسیدن به مقام نخست خدمات پس‌ازفروش و رضایت‌مندی مشتریان حاصل شده است.

ضریب‌تامین ۹۰‌درصدی، برگ برنده مدیران‌خودرو

آخرین موضوع مطرح شده در این نشست به بررسی وضعیت تأمین قطعات یدکی اختصاص داشت که توفیقی‌آذر در این‌باره گفت: «با وجود تحریم‌های همه‌جانبه بین‌المللی و مشکلات موجود در تأمین قطعات یدکی توسط شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده خودرو، مدیران‌خودرو با توجه به پیش‌بینی‌هایی که از قبل داشت، توانسته است به‌رغم مشکلات گوناگون از ابتدای سال جاری وضعیت مناسبی را در تأمین قطعات یدکی برای خود کسب کند. از همین رو هم اکنون ضریب تأمین قطعات یدکی باردیگر به بیش‌از ۹۰ درصد افزایش یافته است.»

طبق آمار ارائه شده توسط توفیقی‌آذر، از ابتدای سال تاکنون ۱۸۴ کانتینر انواع قطعات یدکی وارد انبارهای این شرکت شده است و ۳۵ کانتیر دیگر در گمرکات بندرعباس درحال طی کردن فرآیند ترخیص هستند.

۱۲۸کانتینر نیز روی کشتی بوده و طی ماه‌های آتی وارد گمرکات جنوب کشور خواهند شد. از آن‌جاکه چری شریک تجاری مدیران‌خودرو است، به‌صورت روزانه و هفتگی تأمین قطعات یدکی موردنیاز شریک خود در ایران را انجام می‌دهد، به‌همین‌د‌لیل ۱۸‌کانتینر دیگر در‌حال آماده‌سازی و ارسال به ایران است.

۲۰ فروشگاه قطعات یدکی به زودی راه اندازی می‌شوند

وی با اشاره به راه‌اندازی ۲۰ فروشگاه قطعات یدکی در کشور گفت: این فروشگاه‌ها علاوه بر نمایندگی‌های این شرکت هستند که به توسعه شبکه نمایندگی‌های مدیران خودرو در سراسر کشور کمک قابل‌توجهی خواهد کرد.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar