نحوه تردد ساکنان طرح ترافیک در سال جاری

یکشنبه 7 اردیبهشت 99 ساعت 10:03
نحوه تردد ساکنان طرح ترافیک در سال جاری

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی نحوه رفت و آمد ساکنان طرح ترافیک را پس از آغاز طرح ترافیک اعلام کرد.

عمار سعیدیان‌فر در خصوص وضعیت رفت و آمد ساکنین محدوده طرح ترافیک پس از آغاز اجرای این طرح در سال جاری اظهار کرد: ساکنین محدوده طرح در سال اخیر قبل از ساعت ۸:۳۰ یک خروج و پس از ساعت ۱۷ یک ورود رایگان به محدوده داشتند اما با توجه به مصوبه جدید شورای ترافیک، ساعت ۸:۳۰ به ۹ و ساعت ۱۷ به ۱۶ تغییر یافته است.

وی افزود: اگر ساکنان طرح در این بازه‌ها، رفت و آمدی داشته باشند باید ۵۰ درصد تعرفه طرح ترافیک یا آلودگی هوا را بپردازند که هزینه نهایی آن به زمان اوج ترافیک و نوع معاینه فنی آنها بستگی دارد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران تصریح کرد: مالکان باید عوارض نوسازی، خودرو و پسماند خود را بپردازند، مستأجران ساکن در این محدوده هم باید نسبت به پرداخت عوارض یاد شده اقدام کنند و چنانچه اجاره‌نامه‌شان رو به اتمام است باید برگه تمدیدشده آن را به دفاتر خدمات الکترونیک ارائه دهند.

سعیدیان‌فر یادآوری کرد: به هر بلوک یا آپارتمان که سند مجزا دارد، این تخفیف تعلق می‌گیرد به‌عنوان مثال اگر یک ساختمان هشت‌طبقه هشت‌واحدی، سندهای مجزا داشته باشد، به‌ازای هر یک از سندها، تخفیف تردد و یک ورود و خروج رایگان تعلق می‌گیرد.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar