۲۰ شرکت خودروسازی داخلی و خارجی در نمایشگاه خودرو اصفهان

یکشنبه 22 آبان 01 ساعت 14:55
20 شرکت خودروسازی داخلی و خارجی در نمایشگاه خودرو اصفهان
مجری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با اشاره به حضور ۲۰ خودروساز داخلی و خارجی در نمایشگاه خودرو اصفهان گفت: بهمن موتور، بهمن دیزل، شایان دیزل، زامیاد و آرین پارس موتور از مطرح‌ترین خودروسازان حاضر در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان هستند.

علیرضا عاجزی با بیان این مطلب افزود: شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان پس از وقف سه ساله در روند برگزاری سالانه، میزبان خودروسازانی از ۱۰ استان خواهد بود.
وی در ادامه با تشریح برنامه‌های شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان اظهار داشت: نمایشگاه خودرو اصفهان از سوم تا ششم آذرماه امسال در محل جدید نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

مجری نمایشگاه خودرو اصفهان همچنین از برگزاری طرح‌های فروش ویژه نمایشگاه خبر داد و گفت: ۸۰ درصد خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان، طرح‌های فروش ویژه نمایشگاه و ارائه تخفیف‌های نمایشگاهی را برای بازدیدکنندگان در نظر دارند.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص مشکلات صنعت خودرو را بخشی دیگر از فعالیت‌های نمایشگاه خودرو اصفهان عنوان و تاکید کرد: اصفهان به واسطه وجود صنایع فولاد در این استان از قطب‌های صنعت قطعه سازی کشور است و تعداد زیاد فعالان قطعه سازی در اصفهان اجازه برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات در کنار هم را نمی‌دهد لذا در اصفهان تنها شاهد حضور خودروسازان هستیم و نمایشگاه قطعه سازی نیز به صورت مجزا برگزار می‌شود.
وی افزود: البته در این نمایشگاه هم خودروسازان حاضر به معرفی زنجیره تامین و شبکه خدمات پس از فروش خود می‌پردازند.

عاجزی افزود: در اصفهان نیز همچون نمایشگاه خودرو تهران روز پرس‌دی (روز ویژه خبرنگاران) برای اهالی رسانه در نظر گرفته شده است که در این روز شاهد معرفی ۵ تا ۶ محصول جدید از سوی خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودرو خواهیم بود.

وی ساعت برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان را از ساعت ۱۵ تا ۲۱ اعلام و تصریح کرد: شانزدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان از ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه تا ۱۵ همین روز میزبان اهالی رسانه‌های کشوری و استانی خواهد بود و پس از آن بازدیدکنندگان می‌توانند از نمایشگاه بازدید نمایند.
در ادامه نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، احمدرضا طحانیان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان این شهر را جزو ۱۰ شهر برتر تاریخی و فرهنگی معرفی کرد و گفت: موقعیت و جایگاه اصفهان در کشور، این شهر را به محل فعالیت ۲۵ درصد اقتصاد ایران تبدیل کرده است به نحوی که ما شاهد حضور ۹ قطب صنعتی در اصفهان هستیم.
وی در خصوص فعالیت‌های نمایشگاه جدید شهر اصفهان نیز گفت: نمایشگاه ۴۷ هکتاری اصفهان در محل جدید با ۲۰ هزارمتر سالن سرپوشیده از سال ۹۹ افتتاح شد و همچنان در حال توسعه و گسترش است همچنین نمایشگاه قدیمی اصفهان نیز به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان اختصاص داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، کرمان موتور، سیباموتور، شرکت خودروسازی ستاره نیک آریا (اسنا)، ایران دوچرخ، دیارخودرو، بهمن موتور، بهمن دیزل، شایان دیزل، شایان یدک، آرین دیزل، پیلسان، زامیاد و آرین پارس موتور از مطرح‌ترین خودروسازان حاضر در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان هستند که از ۳ تا ۶ آذرماه در محل جدید نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا از شرکت‌هایی هستند که تا لحظه تنظیم گزارش حضور در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان را قطعی نکرده‌اند.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar