همراهی همه بخش‌ها برای توسعه و اصلاح صنعت خودرو ضروری است

دوشنبه 11 شهریور 98 ساعت 10:53
همراهی همه بخش‌ها برای توسعه و اصلاح صنعت خودرو ضروری است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عقیده دارم همراهی همه بخش‌ها برای توسعه و اصلاح صنعت خودرو ضروری است و وزارت صمت این حرکت را به صورت تخصصی آغاز کرده است.

رضا رحمانی در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ذکر مطلب فوق در مورد رفتن بعضی شرکت‌های خارجی از کشور در پی اعمال تحریم‌های جدید، افزود: مراحل حقوقی ترک شرکت‌های خارجی در حال پیگیری است و من عقیده دارم که در شرایط بدون تحریم نحوه همکاری با شرکت‌هایی که در این وضعیت تحریمی ایران را ترک کرده‌اند، باید متفاوت باشد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های خود برای اصلاح و ساماندهی صنعت خودرو، گفت: برای صنعت خودرو برنامه‌های خوبی داریم ولی نیازمند همراهی همه بخش‌ها برای توسعه و اصلاح این صنعت هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین پس از پایان نشست در جمع خبرنگاران این نشست را نشستی خوب ارزیابی کرد و گفت: بحث کیفیت خودرو، معادن و قراردادهای مشترک تولید خودرو در این نشست مطرح شد.

رحمانی در مورد موضوع واردات ذرت آلوده به کشور که این روزها مطرح شده است هم افزود: در موقع ثبت شفارش، تشخیص آلوده بودن محصول ثبت سفارش شده غیر ممکن است، ولی پس از ثبت سفارش مراحل کنترل کیفیت و نظارت توسط سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی انجام خواهد شد و مطمئناً مواردی از این دست پیگیری و بررسی می‌شود و تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar