اعلام اسامی شرکت‌های واردکننده خودرو با ارز دولتی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
اعلام اسامی شرکت‌های واردکننده خودرو با ارز دولتی

وزارت صنعت در اطلاعیه‌ای عنوان کرد اسامی گروه‌های وارد کننده خودرو و میزان ارز تأمین شده برای آنها به بانک مرکزی اعلام شده است.

بعد از انتشار اخباری مبنی بر اعلام نشدن اسامی گروه‌های وارد کننده خودرو مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه تعرفه‌های مربوط به کلیه خودروهای سواری (با کد ۸ رقمی) که برای هر مورد شامل ذکر نام گروه وارد کننده و میزان ارز تأمین شده برای واردات آن خودرو به بانک مرکزی اعلام شده است تا به استحضار همه هموطنان برسد.

لازم به ذکر است که در وزارت صنعت، معدن و تجارت جز ثبت سفارش برای واردات کالا، فرآیند دیگری انجام نمی‌شود ومراحل تخصیص و سپس تأمین ارز برای خواهان واردات در بانک مرکزی جمهوری اسلامی انجام می‌شود و اطلاعات ارزی در دست آن دستگاه است.

همان گونه که وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت هم اعلام کردند بار دیگر تصریح می‌شود این وزارتخانه با انتشار همه اطلاعات تأمین ارز ۴۲۰۰ تومانی موافق است. فهرست کالاهای پایه‌ای مورد نیاز عامه مردم بنا به دستور رییس جمهور محترم و در روز جمعه مورخ هشتم تیر ماه در دست ریاست کل محترم بانک مرکزی قرار گرفت وایشان با اجازه ریاست محترم جمهوری اقدام به انتشار آن کردند.

بانک مرکزی برای انتشار کامل اسامی دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی نیازی به نظر و مجوز این وزارتخانه ندارد و در نخستین لیست مورد درخواست بانک مرکزی شماره تعرفه کالاهای مورد نیاز و ضروری مردم را به بانک اعلام نمود تا ارز تخصیصی و تأمین شده برای واردات را اعلام نماید. از طرفی دیگر تعرفه‌های مربوط به کالاهای دارویی و تجهیزات بیمارستانی هم در بانک اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجود و از طریق آن قابل پیگیری است.

فهرست واردکنندگان خودرو با دلار ۴۲۰۰ تومانی

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "اعلام اسامی شرکت‌های واردکننده خودرو با ارز دولتی"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
فرشید
مهمان

چرا به مردم نمیگن و موش و گربه بازی در میارن اگه دست خودشونم تو کاسه نیست