ایجاد رقابت و افزایش کیفیت با واردات خودرو

دوشنبه 29 آذر 00 ساعت 11:34
ایجاد رقابت و افزایش کیفیت با واردات خودرو

سیداحمد آوایی روز یکشنبه در آیین تکریم و معرفی روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد  اسلامی دزفول در سالن شیخ انصاری این واحد دانشگاهی گفت: خودروهای ساخته شده با وجود نداشتن ایمنی، کیفیت پایین و تلفات بالا با  افزایش سه برابری قیمت مواجه هستند.

وی با بیان اینکه کیفیت پایین خودورهای داخلی به علت رانت و نبود رقابت بین تولیدکنندگان است، افزود: متاسفانه دولت‌ها حمایت‌های زیاد و بی‌نتیجه‌ای از خودروسازان داشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان مسوولیتم در وزارت صمت این موارد را به وزیر گوشزد کرده‌ام، افزود: باید برای ایجاد رقابت و افزایش کیفیت،خودرو وارد کنیم چراکه انحصارطلبی معنا ندارد.

نماینده مردم دزفول در بخش دیگری از سخنانش از زحمات رئیس پیشین دانشگاه آزاد دزفول قدردانی کرد و گفت: این مسوولیت‌ها امانت هستند و بعد از مدتی گرفته و به فرد دیگری سپرده می‌شوند.

وی افزود: باید نقاط قوت دانشگاه‌ها و سازمان‌های خود را ببینیم؛ جای بسی تاسف است که در کشور هرکس، مسوول قبل خود را زیرسوال می‌برد این در حالی است که باید مکمل یکدیگر باشیم و نقاط قوت یکدیگر را تکمیل کنیم.

آوایی در پایان گفت: مدرک تحصیلی بروز جرم را کاهش می‌دهد لذا باید جوانان را در دانشگاه‌ها به رقابت تشویق کرد.

بر اساس این گزارش، طی آیینی با حضور مسوولان استانی و محلی، سیدمحمدمهدی صافی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول معرفی و از زحمات علی افروس رئیس پیشین این واحد دانشگاهی قدردانی شد.

افروس مسوولیت دانشگاه آزاد اسلامی اهواز را برعهده گرفته است.

 

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar