سوزوکی بالنو در راه ایران

بروزرسانی در: دوشنبه 11 دی 02 ساعت 11:27
سوزوکی بالنو در راه ایران

پس از عرضه سوزوکی سیاز، خودرو سوزوکی بالنو نیز قرار است وارد کشور شود.

شرکت راسا موتور خاورمیانه که سوزوکی سیاز را برای اولین بار در سامانه خودروهای وارداتی برای فروش عرضه کرد حالا از ورود سوزوکی بالنو به بازار کشور خبر می دهد.

براساس این گزارش، بررسی کاتالوگ خودرو سوزکی بالنو نشان می دهد که این خودرو با یک موتور ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی ۴ سیلندر، گیربکس ۴ سرعته مجهز به مبدل گشتاور و بصورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد.

طول، عرض و ارتفاع سوزوکی بالنو به ترتیب ۳۹۹۰، ۱۷۴۵ و ۱۴۸۵ میلی متر است و این خودرو هاچ بک از یک شاسی یکپارچه بهره می برد و سیستم تعلیق جلو مک فرسون مستقل و سیسان تعلیق عقب بصورت نیمه مستقل محور پیچشی با فرمان کمک برقی است.

توان موتور در این خودرو ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۱۳۸ نیوتن متر می باشد. مصرف سوخت سوزوکی بالنو ۵.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، شتاب صفر تا ۱۰۰ آن برابر ۱۱ ثانیه با حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

بالنو مجهز به سیستم کروز کنترل، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمز ای بی اس و ای بی دی، کنترل پایداری و سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب کاسه ای است.

سوزوکی بالنو از سیستم استارت دکمه ای، صفحه نمایش ۹ اینچ اندروید، دوربین عقب، مه شکن عقب، سنسور پارک عقب و سنسور باران بهره می برد.

این خودرو ژاپنی دارای ۶ بلندگو، تهویه خودکار اتوماتیک، جی پی اس، بلوتوث و یو اس بی نیز می باشد.

سایر مشخصات و ویژگی های سوزوکی بالنو را می توانید در کاتالوگ این خودرو و در ادامه مشاهده کنید:

سوزوکی بالنو سوزوکی بالنو

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "سوزوکی بالنو در راه ایران"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علیرضا
مهمان

تولید هنده. چه عالی.