معرفی موتورسیکلت چهارچرخ تسلا سایبرکوآد

شنبه 13 آذر 00 ساعت 16:29
معرفی موتورسیکلت چهارچرخ تسلا سایبرکوآد

خودروساز نوظهور برقی تسلا سایبرکوآد را برای کودکان معرفی کرده است که طراحی آن از سایبرتراک [وانت تسلا] الهام گرفته، هرچند خود آن وانت هم هنوز وارد خیابان های نشده است.

سایبرکوآد با قیمت ۱۹۰۰ دلار بدنه ای تمام فولاد دارد، صندلی آن بالشت دار است و سامانه تعلیق آن قابلیت تنظیم دارد. ترمز عقب آن از نوع دیسکی است و لامپ های آن هم اِل ایی دی است.

تسلا می گوید این اِی تی وی برای کودکان ۸ سال به بالا مناسب است و تحمل وزن تا حداکثر ۷۰ کیلوگرم را دارد. ۵ ساعت طول می کشد که شارژ شود. حداکثر سرعت آن ۲۰ کیلومتر در ساعت است و در دنده عقب به حداکثر سرعت ۸ کیلومتر در ساعت می رسد.

مثل بقیه محصولات تسلا، خرید فقط از طریق وبسایت شرکت تسلا امکان پذیر است و تسلا نمایندگی فروش ندارد. برای خریداران در بازار آمریکا بین ۲ تا ۴ هفته تحویل آن طول می کشد. هنوز برای بازارهای غیر از آمریکا،‌ آمادگی فروش وجود ندارد. ضمن آن که نزدیک به اعیاد کریسمس هیچ تضمینی وجود ندارد که این سفارش به موقع دست مشتریان برسد.

با این که هدیه کریسمس خیلی هیجان انگیزی به نظر می رسد، اما انتشار خبر عرضه این محصول جدید تسلا، تأثیر روی ارزش سهام آن برجای نگذاشته است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar